Банкеръ Daily

Общество и политика

Клипът ни за европредседателството откраднат от Италия

Българският клип за европредседателството е точно копие на реклама на Италия за 2016 г. Това разкри предаването "Господари на ефира", излъчено в четвъртък вечерта. 

"Гледаме рекламата на България за европредседателството, създадена през 2017 година, с цел да представи страната ни пред Европа. И го постигна - с разказа за едно момче и момиче, които се срещат във влак, влюбват се и обикалят из най-красивите места в България. Но така като гледаме май някъде сме виждали тази оригинална идея. И като се разровихме открихме туристическа реклама на Италия от 2016 година, която много прилича на нашия клип", коментираха от предаването. 

Поръчката за рекламния клип на първото българско председателство на Съвета на ЕС беше спечелена срещу 243 000 лв. без ДДС от "Ди индъстри" ООД на Димитър Гочев и новия собственик на сайта Топновини Милан Зарев. 

Изборът на фирма за клиповете стана скандален, тъй като го спечели дружество, регистрирано броени дни преди конкурса. Освен това, се оказа, че бюджетите са в пъти завишени.

Клипът беше тържествено представен в НДК с думите: "България, в която няма как да не се влюбиш от пръв поглед и която е скритото бижу на Европа - такъв образ на страната ни цели да изгради един от видеклиповете за българското председателство на Съвета на ЕС". 

В клипа момче и момиче - в ролите са актьорите Бойко Кръстанов и Лорина Камбурова, се запознават във влака и заедно започват да пътешестват из България и виждат нейната красота, обичаите, срещат се с различни хора. Нестинарството, кукерските маски, чистата храна, българската музика, хората на България, гостоприемството им, кирилицата и бързият интернет са сред акцентите в разказа за страната ни във видеото. 

Клипът може да видите тук. 

 

 

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във