Банкеръ Daily

Общество и политика

И пиар обществото заклейми компромата срещу Борислав Игнатов

Борислав Игнатов

Българската асоциация на пиар агенциите и Българското дружество за връзки с обществеността също излязоха с позиция, осъждаща долнопробния компромат, съдържащ лични снимки на жената до кандидат-кмета на столицата Борислав Игнатов.

"През последните 30 години обществото ни стана свидетел на много политически скандали, клеветнически кампании и остри предизборни сблъсъци. Но може би за пръв път се сблъскваме с използване на лични снимки на човек, близък до един от кандидатите за кмет на град София. Ние, членовете на БАПРА и БДВО, категорично заявяваме, че са прекрачени граници на нормалната предизборна агитация", се казва в позицията, публикувана на сайта на Българската асоциация на пиар агенциите.

В ролята си на комуникационни специалисти от съсловието се обявяват категорично против подобни практики. Според тях кибернасилието, както и всяка друга форма на насилие, е абсолютно недопустимо не само от комуникационна гледна точка, но и от човешка. Предизборните кампании трябва да са място за съревнование на идеи и визии за развитието на обществото ни, а не поле за мръсни лични нападки, целящи да уязвят достойнството на хора, нямащи нищо общо с политиката, гласи становището.

Подмяната на важните политически и обществени теми за едни местни избори с вадене на интимни моменти от миналото на човек, свързан с един кандидат за кмет, не може да бъде отминато. Разправа със "странични жертви" е похват от терористичния арсенал и няма нищо общо с демократичните ценности на цивилизационния ни избор. Още повече, когато става дума за жертва на изнудване, потърсила полицейска и прокурорска закрила. Надяваме се, че компетентните органи ще вземат отношение по случая и подобни тактики няма да се превърнат в практика. "Ние, обединеният комуникационен сектор, се присъединяваме към позициите на много от политиците, кандидат-кметовете, обединените журналисти и много други публични организации и личности в категоричното си неприемане на подобни комуникационни практики", категорични са експертите.

Facebook logo
Бъдете с нас и във