Банкеръ Daily

Общество и политика

Благой Рагин призова да забравим за ритнатата камериерка, за да не загубим шведските туристи

Председателят на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация Благой Рагин обясни, че инциденти като този, при който 53-годишен шведски турист ритна без причина зверски в главата камериерка, докато тя чисти фоайето в хотел в Слънчев бряг, стават навсякъде по света. Според него за бранша би било хубаво този инцидент да отшуми по-бързо, за да не загубим скандинавските летовници.

"Шведските туристи са много чувствителни. Преди години имаше един случай - беше убит един барман. И те се обидиха и направиха бойкот. Няколко години не идваха по нашето Черноморие", обясни Рагин пред Нова телевизия.

По думите му тази година в туризма ни ще се влеят 250 милиона евро от скандинавските туристи, и то само от пакетите. "Клиентите са 17 типа и според нашите правила те винаги трябва да бъдат посрещани с усмивка. Неписаните правила са: „С клиент не се спори“, „клиентът винаги е прав“ и третото правило – "усмивката винаги е задължителна". Няма как - хората, които работят в сферата на услугите трябва да се съобразяват с всичките тези характери“, обясни той.

"Въпреки всичките кусури и грешки тази година се очаква да бъде рекордна по брой туристи, приходи в хазната и по оборот", радва се Благой Рагин.

 

 

 

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във