Банкеръ Daily

Общество и политика

Агенцията за качеството на социалните услуги откри дежурен телефон за въпроси

Новосъздадената Агенция за качеството на социалните услуги (АКСУ) откри дежурен телефон, на който всички заинтересовани лица ще могат да получават компетентна и своевременна информация за лицензионния режим на доставчиците на социални услуги, критериите за качество и достъп до този вид дейност.

На дежурния телефон  02/970 11 11 от понеделник до петък в рамките на работния ден, отговарят експерти от Агенцията. Доставчиците ще могат да отправят своите запитвания и писмено на електронната поща, посочена в сайта на Агенцията. 

Припомняме, че в лицензионния режим е регламентирана процедурата за издаване на лиценз  на частните доставчици на социални  услуги и интегрираните здравно-социални услуги.

Според социалното министерство интересът на частните доставчици към предоставянето и изпълнението на социалните услуги в страната е голям и има много подадени заявления за издаване на лиценз.

Информация за критериите и начинът на лицензиране, както и образци на документите може да намерите на официалната интернет страница на Министерството на труда и социалната политика, раздел "Второстепенни разпоредители с бюджет" – АКСУ, меню "Лицензиране". 

 

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във