Банкеръ Daily

Новини

Whirlpool България представи най-новата си серия уреди за вграждане

Компанията Whirlpool България представи най-новите серии уреди за вграждане Fusion и Glamour в присъствието на VIP клиенти – почитатели на марката Whirlpool, водещи интериорни дизайнери и архитекти от цялата страната, и представители на големите търговски вериги.
По време на събитието, представителите на Whirlpool България обявиха началото на конкурс за криейтив дизайн на кухненско пространство с новите серии Fusion и Glamour. Освен сериозната парична награда, първото издание на конкурса в България ще донесе на победителя престиж и признание на професионалната гилдия, в лицето на специално избрано професионално жури. Конкурсът ще е отворен както за утвърдени интериорни дизайнери и архитекти, така и за студенти по архитектура, дизайн или приложни изкуства.
Whirlpool
има дългогодишен ангажимент към опазването на околната среда и повишаване на ефективността при използване на природните ресурси, който датира от 1970 г. със създаването на първия корпоративен офис за контрол на околната среда. Корпорацията е водещ производител на бяла техника, с годишни продажби от 19 млрд. щ.долара, 70 хил. служители и 69 центъра за производство и проучвания.
Whirlpool e марка уреди No. 1 в света, в ранглистата на най-значимите марки според независимата, световна маркетингова консултантска агенция Brand Finance.

Facebook logo
Бъдете с нас и във