Банкеръ Daily

Новини

В новия брой 40 на вестник БАНКЕРЪ

В новия брой 40 на вестник БАНКЕРЪ четете:

ВОЙНАТА НА СЛУШАЛКИТЕ

Точно девет месеца след края на миналата година Комисията за регулиране на съобщенията сколаса да сглоби и публикува в ИНТЕРНЕТ доклада за дейността си през 2009-а. През 2009-а пазарът на електронни съобщения е в размер на 3.325 млрд. лв., или 1.7 млрд. евро. Много или малко е това и кои са новите играчи на пазара, четете само във в. БАНКЕРЪ.

ЗАСТРАХОВАТЕЛНИЯ ДАНЪК: 2 % МИНАВКА

Новият данък върху застрахователните премии може да се окаже нетолкова косвен и съвсем нетолкова доходоносен, колкото го замислят управляващите. Това предупреждение отправи председателят на Асоциацията на българските застрахователи Орлин Пенев. Според него депутатите не са взели предвид застраховките по договорите за обществени поръчки, при които плащанията стават на вноски, а размерът им е договорен още при сключването на споразумението. Повече за скритите капани на застрахователния данък, ще научите от страниците на финансовия седмичник.

ЗАКРИВАНЕ НА БОЛНИЦИ И ДОПЛАЩАНЕ ПРЕЗ 2011-А

Само за седмица властта се раздели с втория си здравен министър от началото на мандата и гласува доверие на поредния. Бившият заместник-председател на Българския лекарски съюз д-р Стефан Константинов получи подкрепата на 123-ма народни представители от ГЕРБ и Атака. Нов министър, нов късмет, стиснаха палци лекари и пациенти, но очакванията им далеч не се потвърдиха. Защо - ще разберете от в. БАНКЕРЪ.

ГАГАУЗОВ КОРИГИРАЛ ХАРЧОВЕТЕ НА МРРБ С МИЛИОНИ

Ако Асен Гагаузов бе финансов министър в кабинета на тройната коалиция, а не отговорник за регионалното развитие и благоустройството, тежко и горко и се пишеше на страната ни. Подобен извод лесно може да се направи, ако човек разлисти доклада с резултатите от одита на финансовото управление на министерството за периода от 1 януари 2008-а - 31 декември 2009-а. Как и защо екс строителният министър Гагаузов е коригирал харчовете на подопечното си ведомство с милиони, четете във в. БАНКЕРЪ.

Facebook logo
Бъдете с нас и във