Банкеръ Daily

Новини

Тече вторият етап от класацията Любимите марки

Тече вторият етап от класацията Любимите марки, през който потребителите ще избират своя любим бранд измежду шест топ марки в 25 категории, съобщиха от пресцентъра на Българска стопанска камара. В рамките на 11 дни (16 - 27 март, включително), всеки консуматор ще има възможност да посочи своята любима марка. За тази цел е необходимо да бъдат посочени до три марки в поне 10 различни отрасъла.
През първия етап на Любимите марки потребителите номинираха своите любими марки в отделните отрасли, като сами посочваха предпочитаните от тях брандове. По този начин на втори етап отидоха онези шест марки във всеки отрасъл, събрали най-много потребителски номинации през първия етап.
Гласуването се осъществява на интернет адрес www.mylovemark.eu
За разлика от други класации, Любимите марки не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин Любимите марки представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга. Марките не заплащат такси при оповестяване на резултатите.
BGBusiness Review е двумесечно списание за икономика и мениджмънт с над четиригодишна история. До момента изданието се разпространяваше персонално с куриер до прецизно селектирана база данни от над 12 500 души (мениджъри и ръководители на водещи български и чуждестранни компании в страната, министерства, агенции, областни управи, кметства, организации - т. нар. decision makers).

Facebook logo
Бъдете с нас и във