Банкеръ Daily

Новини

Софийска вода отстранява 50% от течовете по мрежата в рамките на деня на възникването

Около половината от възникналите течове по мрежата на Софийска вода се отстраняват в рамките на деня на възникването, а за останалите е поставена цел от максимум 3 дни, която се спазва в 90 – 95% от случаите. Това информират от компанията.
През 2009 година Софийска вода въведе нови нива на обслужване в договори си към изпълнителите за аварийна поддръжка, според които възстановителните дейности на настилки се изпълняват в три типа крайни срокове – (1) 3-дневен срок за улици с интензивен трафик и преминаващ масов градски транспорт, (2) 5-дневен срок за всички вътрешно-квартални улици, и (3) незабавно възстановяване, т.е. в рамките на деня на изкопната дейност, за особени места като големите булеварди и идеалният център. За да се спазят техническите стандарти за полагане на асфалт, в отброяването на дните се вземат предвид „дните с благоприятни условия за работа – температура и влажност”.
Софийска вода въведе и изпълнява новите срокове и условия с цел да се повиши значително качеството на услугата и да отговори на общинските регулации.
До 2009 година през т.нар. зимен период в договорите с подизпълнителите на дружеството се предвиждаше възможност настилки, разрушени в периода декември – март да остават невъзстановени до края на месец май основно поради климатичните особености. Няколко месеца след влизането в сила на последния договор за аварийна поддръжка, невъзстановените настилки са на нива около 200 броя, която съответства на нивото на другите европейски столици.

Facebook logo
Бъдете с нас и във