Банкеръ Daily

Новини

СИСТЕМА ЗА УПРАВЕЛНИЕ НА ОПАШКИТЕ Е ВЪВЕДЕНА В ОДП-СИЛИСТРА

Електронна система за управление е въведена в звеното „Български документи за самоличност” при ОДП-Силистра, реализирането на проекта обхваща общо 12 офиса на „Български документи за самоличност” и един на КАТ, съобщиха от пресцентъра на МВР.
Електронна система за управление на административното обслужване на чакащи клиенти вече е в действие в звеното „Български документи за самоличност” при ОДП-Силистра. Основен компонент на системата за управление на опашките е клиентският терминал с информация за услугите, предлагани в звеното „Български документи за самоличност”. След като направят избор на желаната услуга, чрез съответния бутон, гражданите получават билет с пореден номер и данни за броя на чакащите преди тях клиенти. Информационен екран, разположен в зоната за клиенти, указва поредните номера и гишетата, на които трябва да се явят гражданите. С електронни екрани са оборудвани и работните гишета.Предлаганите услуги, включени в менюто на терминала, са: „Прием на заявление за български документ за самоличност” (с опции „Бърза и експресна услуга” и „Обикновена услуга”); „Връчване на готови документи за самоличност” (също с опции „Бърза и експресна услуга” и „Обикновена услуга”); „Информация” (с опции „Дейности, свързани с принудителни административни мерки”, „Молби за удостоверения и връчване на удостоверения”, „Подаване на декларации по чл.17 от ПИБДС”, „Молби за прием от началника на звеното БДС”) и „Прием от началника на звеното БДС”. Електронната система за управление на опашките значително подобрява организацията на обслужване, пести време на гражданите и облекчава работата на служителите, каза началникът на звеното „Български документи за самоличност” Лъчезар Тодоров. Според него актуалната информация за натовареността на всяко работно място предоставя възможност за бърза реакция и оптимизиране на работния процес в реално време.

Facebook logo
Бъдете с нас и във