Банкеръ Daily

Новини

Шуменско с нова опаковка и кампания на пазара

В отговор на големия интерес на българите към бирата в ПЕТ бутилки, Карлсберг България пуска на пазара в средата на март нова ПЕТ опаковка на Шуменско Светло от 0.5 л, съобщиха от пивоварната. Решението е продиктувано от все по-силното търсене на този тип продукти у нас, като според изследване на агенцията за одит MEMRB през 2010 г. делът на бирата в ПЕТ се увеличава до 68% на т.н. топъл пазар (за домашна консумация). За сравнение през 2009 година той е бил 64 процента.
Компанията разработи специална ПЕТ бутилка с класическия размер от 500 мл за Шуменско Светло, предназначена за еднократна употреба. Основните й предимства са запазване качеството на бирата и липсата на амбалаж. Дизайнът на бутилката е вдъхновен от традиционната бутилка на Шуменско 360 милилитра. Новата бутилка ще се продава в мултипак от 6 бутилки на препоръчителна цена от 5.99 лева.
Условията на криза през изминалата година наложиха още по-силна преориентация на консумацията от студен (в заведения, извън дома) към топъл пазар и делът на магазините достигна 72% от обема на бирения пазар. Продажбите на компанията през изминалата година са най-високи именно в каналите за консумация вкъщи и дават основния принос за развитието на бирената категория като цяло.
Нашите продажби през изминалата година са най-високи именно в каналите за домашна консумация, а пускането на новата опаковка на Шуменско Светло ще даде адекватен отговор на новите предпочитания на пазара, казва Александър Грънчаров, изпълнителен директор на Карлсберг България. И допълни, че компанията остава вярна на това да е сред най-иновативните в бранша, следвайки желанията на своите потребители.
В духа на засилената консумация на пиво у дома през февруари 2011 г. стартира и новата рекламна кампания на Шуменско - Шуменско - социалната мрежа на България от 1882 г. Тя е шеговито намигане към така популярните в последните години социални мрежи. С нея Шуменско иска да напомни, че вече повече от век българите се виждат на по бира и че нищо не може да замени традиционните поводи за среща с приятели у дома или навън. Очаква се към края март 2011 г. да стартира и излъчването на нестандартен ТВ клип в ретро стил.
Карлсберг България е най-бързо развиващата се бирена компания у нас през последните седем години. Тя постигна близо 30% пазарен дял за 2010 г. и ръст от 4% в сравнение с предходната 2009-а, на фона на общ спад на потреблението в бранша.

Facebook logo
Бъдете с нас и във