Банкеръ Daily

Новини

РЕКОРДЕН РЪСТ ОТ 51% В ПРИХОДИТЕ НА VIVATEL ПРЕЗ 2008 ГОДИНА

С рекордните 51% се увеличиха приходите на vivatel през изминалата година спрямо 2007 г. или със 78 млн. лв., което прави мобилния оператор най-динамично развиващия се на българския телекомуникационен пазар. Това стана ясно , след като БТК публикува годишния отчет за финансовите резултати на компанията през 2008 година. Абонатите на оператора са нараснали за същия период с 23% и това потвърждава изключителната му конкурентоспособност. Vivatel е предпочитан заради атрактивните оферти и по-голямата добавена стойност на услугите, които предоставя.
Vivatel отбеляза рекорден ръст на приходите за 2008 г., който изпреварва постигнатите ръстове от неговите конкуренти. Това доказва, че операторът има сериозен потенциал и е логичният избор на българските потребители. Тези резултати са и пряко доказателство за правилността на стратегията за ефективно обслужване и динамично развитие, която БТК следва като най-голямата телекомуникационна компания и с най-богато портфолио от продукти и услуги в страната, заяви Бернар Москени, главен изпълнителнителен директор на БТК.
Близо 85 млн. лв. инвестира БТК в модернизация на мрежата на мобилния си оператор през миналата година, с което компанията осигури необходимия технологичен капацитет да поеме растящия брой абонати и да предлага услуги и решения по най-високи европейски и световни стандарти.
БТК успешно приключи започналия в края на 2008 г. процес по вливането в компанията на дъщерното си дружество vivatel. Обединението създаде възможност за предлагането на ковергентни телекомуникационни услуги - интернет, мобилна и стационарна телефония в един пакет. Това позволи на компанията да се фокусира върху клиентите, да им предложи иновативни решения - тенденция, която ще се запази и през 2009 година.
БТК продължава да отстоява позицията си и интереса на българските потребители, че решението на КРС от средата на март за намаляване на цените на мобилните разговори с 2 ст. от юли е недостатъчно и не е в съответствие с европейските препоръки. Според отчета, правилността на позицията на компанията е потвърдена и от годишния доклад за развитие на телекомуникационния пазар на Европейската комисия, който открои като полюсни примери Кипър и България: Продължава практиката на значителни несъответствия в таксите, които операторите начисляват помежду си за прехвърляне на повикванията от клиент на друга мрежа (от 0.02 евро/минута в Кипър до 0.16 евро/минута в България), отбеляза в доклада си Вивиан Рединг, еврокомисар по телекомуникациите.

Facebook logo
Бъдете с нас и във