Банкеръ Daily

Новини

Рекламният бранш отчита постиженията си за 2010 г. на форум в НДК

Асоциацията на рекламните агенции събира в сряда – 23 март в НДК комуникационни агенции, маркетолози, рекламисти за да отчете тенденциите, предизвикателствата и развитието на пазара през 2010г. и 2011 година.
Традиционно, форумът ще бъде открит от Красимир Гергов, председател на Асоциацията.
„Значението на мобилните приложения, като нов начин на живот и средство за комуникация“ е темата на презентацията, която ще направи Dougal McMillan от Nokia Corporation.
Каква е тайната на превръщането на един бранд в любима марка и как се изгражда лоялност от страна на потребителите извън традиционните модели? Отговорите ще дойдат от директора на Международното училище по реклама и комуникации на Европейската асоциация на комуникационните агенции EACA International School of Advertising and Communications Micky Denehy.
В програмата на рекламния форум ще вземе участие и Richard Stacy, от същото училище EACA School, който ще разкрие силата на въздействието на социалните медии върху рекламата и ролята на рекламните агенции.
Велина Мавродинова и Градинко, ще предизвикат присъстващите рекламисти и маркетолози по темата „За авторството и плагиатството в рекламата“.
Радостина Манахова от MMD Partners, ще обрисува генеричните лайфстайл групи и тенденциите от последните три години в българския начин на живот.
Джордж Лукс, изпълнителен директор на компанията за медийни изследвания GFK Audience Research Bulgaria (GARB) ще представи подробности за методологията и надеждността на пийпълметричните изследвания и нагласите на българската аудитория.
Акцент в програмата на 15-тия рекламен форум ще направи и MTG със собствена презентация.
Веселин Ангелов, управител на Гемиус България- българското звено на най-голямата агенция за интернет проучвания в Централна и Източна Европа, ще разкрие как можем да измерваме при Адсървинга ефективността на онлайн рекламните кампании и отражението на платформите върху рекламната марка и приложението им .
Асоциацията на рекламните агенции – България (АРА-България) е създадена през 1995 година като независима, доброволна обществена организация. АРА – България е пълноправен член на Европейската асоциация на комуникационните агенции (ЕАCА) от 1996 г. като отговаря на всички условия за членство и носи всички произтичащи от това права и задължения. * В ЕАСА членуват 30 национални асоциации (NAC), 11 европейски агенции в областта на здравните комуникации (HCC), 11 национални асоциации на агенции за търговски промоции ( IMCC), 13 големи международни рекламни агенции (IAC) и 7 водещи медиа агенции (MAC).

Facebook logo
Бъдете с нас и във