Банкеръ Daily

Новини

Райфайзенбанк с уникална за българския пазар кампания по потребителските си кредити

Райфайзенбанк стартира промоция по потребителските си кредити, която e съпроводена с мащабна информационна кампания с еко насоченост. Нейната цел е да покаже добри практики, от които да печелят както клиентите, така и природата. По време на промоционалната кампания до 30 април банката ще отпуска потребителски кредити с до 2% по-ниска лихва от стандартната, като за да се възползват от промоционалните условия, кредитополучателите трябва единствено да декларират, че сумата на кредита или част от нея ще бъде използвана за екосъобразни цели. Райфайзенбанк яма да следи за целевото изразходване на средствата по кредита и няма да изисква разходооправдателни документи. От кредитоискателите се изисква единствено да заявяват съпричастността си към екокаузата.
По време на промоционалната кампания клиентите ще ползват до 2% отстъпка от стандартните лихвени условия за потребителски кредити и 50% по-ниска такса за обработка на искането за кредит. Лихвеният процент възлиза на 9.95% годишно за кредити в евро и 10.95% годишно за кредити в лева при осигуряването на поръчител, превод на работната заплата и ползването на Екопрограма, включваща пакет Разплащателна сметка с регистрирано онлайн банкиране, комунално плащане и електронни извлечения - продукти и услуги, чието използване намалява разхода на хартия. Срокът на кредита е до 7 години, а максималната сума до 30 000 лева или 15 000 евро.
В рамките на кампанията, банката ще дарява по 10 лв. от таксата за обработка на всички искания за кредит, подадени в периода от 21 февруари до 31 март в полза на трите екопроекта, включени в дарителската кампания Избери, за да помогнеш 2010 г. - изграждането на посетителски кът в Спасителния център за диви животни, Стара Загора, изграждането на екопътека в Природен парк Рилски манастир, изграждането на еко-пътека и стълби за достъп до скалните манастири в Природен парк Шуменско плато, като средствата ще бъдат разпределяни поравно между трите проекта.
Рекламните материали на кампанията и искането за кредит са отпечатани на рециклирана хартия, а брошурата ще съдържа анкета, свързана с опазването на околната среда. Всеки, попълнил анкетата до 15 април, без значение дали е клиент на банката, ще участва в томбола с награди - 7 ваучера от веригата Техномаркет за покупка на уреди, щадящи околната среда, като всеки ваучер е на стойност 300 лева.

Facebook logo
Бъдете с нас и във