Банкеръ Daily

Новини

Първа инвестиционна банка предлага услугата „Телефонно банкиране”

Fibank добави нова услуга „Телефонно банкиране” и мобилна версия на Виртуалния клон към набора си от услуги за дистанционно банкиране. Банкирането по телефона позволява на клиентите на банката да нареждат парични преводи, да договарят курс и да закупуват валута с едно обаждане. Освен това те могат да правят и справки за салдото по своите сметки, последните пет направени трансакции и валутни курсове.
Мобилната версия на Виртуалния банков клон позволява на притежателите на смартфони да извършват банкови операции и да разполагат със своите средства, без да е необходимо да посещават клон на банката.
Fibank предлага промоционални условия за ползване на услугите в дните до 30.07. През този период всички клиенти могат да се регистрират безплатно за услугата „Телефонно банкиране”, като ще могат да извършват безплатно вътрешнобанкови преводи в лева и валута, както и междубанкови само в лева. За работа с двете услуги е необходимо закупуването на Токен устройство – неговата цена за периода на промоцията е само 20 лева.

Facebook logo
Бъдете с нас и във