Банкеръ Daily

Новини

Пазарът на леки и лекотоварни автомобили у нас порасна с 24.1 процента

Автомобилният подхолдинг от групата на Еврохолд България - Авто Юнион, отчита ръст от 20.8% през октомври 2011 г. с 232 реализирани продажби спрямо 192 за същия период на миналата година. С пазарен дял от 11.9% автодилърът заема второ място на българския пазар за месеца. Реализираните продажби от групата за периода януари ndash; октомври възлизат на 2132 продадени автомобила спрямо 1887 за първите десет месеца на 2010 година. Пазарният дял с натрупване от началото на годината също вече е в 11.9 на сто.


Ръст в продажбите от 70.4% спрямо октомври 2010 г. регистрират Булвария Холдинг и Булвария Варна (Opel,Chevrolet) с общо 46 продажби, следван от Стар Моторс (Mazda), реализирали ръст от 63.3% с 49 продажби за месеца. Италианските марки, представени в групата, отчитат 48.9% ръст с 67 продажби за месеца спрямо 45 автомобила за същия месец на предходната година. Нисан София (Nissan, Renault, Dacia) регистрират спад на месечна база, което се дължи на по-ниските продажби на автомобили от марката Renault.


Общо за пазара на леки и лекотоварни автомобили в България продажбите за октомври са 1957 спрямо 1577 през октомври 2010 година, което е ръст в размер на 24.1 процента. За първите десет месеца на годината продадените нови автомобили са 17 940 броя, което е с 21.5% повече от същия период на миналата година.


nbsp;

Facebook logo
Бъдете с нас и във