Банкеръ Daily

Новини

Общо 22 компании с 59 проекта в първото издание на BAPRA Bright Awards

Общо 22 агенции с 59 проекта участват в първото издание на първите професионални награди за постижения в областта на публичните комуникации в България – BAPRA Bright Awards, съобщи председателят на PR асоциацията Максим Бехар.
Днес изцяло международното жури приключи гласуването и утре, понеделник, в Шератон София Хотел Балкан на галацеремония ще бъдат обявени победителите в шестте категории.
„Оценявам конкурса като много голям успех. Повечето от участниците не са членове на БАПРА, а и журито си свърши перфектно работата. Това са много заети хора, които управляват огромен бизнес, и фактът, че успяха да оценят 59 проекта, говори и за авторитета на БАПРА в международен план“, каза Бехар.
Председател на 7-членното международно жури е Пол Холмс, най-авторитетният анализатор на PR пазара в света. Той е основател на The Holmes Report Group, редактор и издател, с повече от 20 г. опит в списването и оценяването на PR техники и предоставянето на съвети за PR агенции и клиенти.
Проектите на най-престижните PR компании в България се състезават в 6 категории: Кампания за устойчиво развитие – кампании, демонстриращи дългосрочен ангажимент на компанията в сфери от обществена значимост, както и проекти в сферата на корпоративната социална отговорност (CSR). Тази категория дава шанс за участие в надпреварата за наградите и на вътрешнокомуникационните отдели на компании или организации; Специално събитие – категорията отличава особени постижения в сферата на специалните събития: подготовка, изпълнение и постигнати резултати; Иновативна кампания – проекти, използващи комбинация от комуникационни инструменти и подходи по новаторски и нестандартен начин за постигане на поставените цели; Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел – отличава успешни комуникационни кампании, осъществени от комуникационни отдели на отделни компании, без участието на външни агенции; Комуникационна кампания на годината – кампании за изграждане/управление на корпоративна репутация; продуктови кампании; комуникационни кампании за управление на кризи; кампании, насочени към вътрешните публики на компанията; Агенция на годината – категорията отличава комуникационни агенции с богато портфолио от услуги, предлагащи иновативен и стратегически подход при създаването на концепции и изпълнение на различни кампании.
Агенцията на годината трябва да демонстрира своята бизнес стратегия за развитие, ръст в своето клиентско портфолио и приходи, инструментариум за измерване на постигнатите резултати, успешни практики за провеждане на изследвания/проучвания и инвестиции в развитието на екипа, както и получените PR отличия през годината.

Facebook logo
Бъдете с нас и във