Банкеръ Daily

Новини

Оборотът на Спиди Нет скача с 40% през тази година

Българският телекомуникационен оператор Спиди Нет обяви началото на първата франчайзингова програма в българския Интернет и телеком бранш. Това съобщи изпълнителният директор и един от акционерите в компанията Страхил Иванов на пресконференция в Националния пресклуб БТА.
Компанията предоставя своето ноу-хау, марка, екип и услуги на партньори от градовете извън София, създавайки по този начин национално покритие на услугите си. До момента има сключени девет договора за партньорство, а до края на тази година се очаква да се сключат още шест. Целта на тази франчайзингова програма е да се обединят усилията на фирми от различни региони и чрез съвместни усилия да се постигне силно национално покритие, което ще донесе оптимизиране на разходите, по-силен маркетинг и качество на услугите. А от другата страна са гъвкавостта, опита и познаваемостта на регионалния пазар на всеки партньор. Затова и всяка фирма запазва бранда си, а към него се добавя този на Спиди Нет. Франчайзинговите договори предвиждат партньорите да заплащат единствено 25% от бъдещите си приходи (с включен ДДС).
Програмата на Спиди Нет е насочена към развитие на партньорства с Интернет доставчици извън София, както и с всеки предприемач, който не е от този бранш.
От компанията са убедени в успеха на този модел, най-вече заради натрупания опит в придобиванията и ефективното преструктуриране на нови бизнеси през последните години. През 2007 и 2008 г. са осъществени 15 придобивания, като само за десетте месеца на 2008-а са извършени 11 от тях.
От Спиди Нет обявиха и новите си фул хаус телеком пакети, които пуска по повод на своята шестгодишнина. Фирмата е с изцяло частен 100% български капитал. За кратко време тя се налага като една от най-бързо развиващите се доставчици на телекомуникационни услуги в столицата. В края на 2007 г. фондът за дялово инвестиране Адванс Екуити Холдинг АД става съдружник в Спиди Нет, придобивайки 50% от акциите на дружеството. С привлечените 1.34 млн. лв. фирмата разширява присъствието си на пазара, както чрез придобивания на конкурентни фирми, така и чрез полагане на собствени мрежи.
Спиди Нет обяви около 3 млн. лв. оборот за 2009 г., което представлява ръст от 47% спрямо предходната година. За тази година се очакват около 40% повишение.

Facebook logo
Бъдете с нас и във