Банкеръ Daily

Новини

Нетните продажби на Procter Gamble са се увеличили с два процента до 21.3 млрд. щ.долара

Компанията Procter Gamble (NYSE: PG) обяви нетна печалба на акция с намалена стойност от текущата оперативна дейност в размер на 1.11 щ.д. за акция, което представлява ръст от 10%, съобщиха от фирмата. Основната нетна печалба на акция е нараснала с три процента до 1.13 щ.д. за акция, което е с 0.02 щ.д. на акция над горната граница на индикативния диапазон за доходност на компанията. Нетните продажби на компанията са се увеличили с два процента до 21.3 млрд. щ.д., което се дължи на шест процента ръст на реализираните обеми, но беше частично компенсирано от неблагоприятните тенденции в търговията на световните валутни пазари и комбинация от други фактори. Органичните продажби са нараснали с три процента.
Компанията е продължила да постига ръст в продажбите и увеличаване на пазарния дял. Обемът нарасна с шест процента след реализиран ръст във всички основни географски региони (16 от 17 топ страни), пет от шест бизнес сегмента и 19 от 23 търговски марки на стойност милиарди щ.долари. Пазарният дял беше увеличен във всички географски региони, както и при по-голямата част от ключовите страни и търговски марки. Видовете търговска дейности, които представляват около 60% от нетните продажби, поддържат или увеличават пазарния си дял.
Разширяваме пазарните дяловете, като се докосваме до и подобряване живота на повече потребители в повече части на света - по-цялостно чрез плановете ни за иновации и разширяване, казва председателят на съвета на компанията Боб МакДонълд, който е и нейн президент и изпълнителен директор. Това води до силен обем и ръст на продажбите над пазарните нива. Основните доходи на акция са изпреварили нивата си от преди една година и сме на път да постигнем от седем до девет процента ръст за годината.
За Procter Gamble
Марките на PG се докосват до живота на хората по целия свят по около четири милиарда пъти на ден. Компанията има едно от най-силните портфолия от марки, които са доказани и качествени лидери на пазара, част от коита са Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Gain®, Pringles®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun® и Fusion®. PG общността е приблизително 127 000 служители от около 80 страни.

Facebook logo
Бъдете с нас и във