Банкеръ Daily

Новини

National Geographic България стартира уникална за България кампания за подпомагане на музеите

Етнографският музей в Пловдив се сдоби с нов облик благодарение на списание National Geographic България. Като част от партньорските взаимоотношения с българските музеи и в съответствие с мисията на списанието да подкрепя традициите и културно-историческото наследство, кампанията си поставя за цел да направи преживяването на посетителите в музеите вълнуващо и интерактивно.
Стартът на кампанията беше даден в един от най-големите етнографски музеи у нас – този в Пловдив, любима културна дестинация както на пловдивчани, така и на туристическите групи, които посещават региона. Като първа стъпка в дългосрочния проект списание National Geographic България подмени всички информационни табла в музея. Текстовете бяха преведени и на английски език с подкрепата на консултантите на медията. „По този начин не само дадохме възможност на чужденците да преодолеят езиковата бариера, но и допринесохме за съвременното, свежо звучене на експозициите”, сподели главният редактор на списанието Красимир Друмев.

Facebook logo
Бъдете с нас и във