Банкеръ Daily

Новини

Microinvest налага в Русия завършени, разработени в България продукти

Три години след старта на навлизането си на руския пазар, Microinvest организира и национална конференция Москва, съобщиха от дружеството. На двудневния семинар са присъствали представители на над 160 партньорски фирми. За първи път водеща българска компания реализира подобна експанзия на руския пазар. Смелото решение, в условията на нестабилна икономическа обстановка даде бърз резултат.
По същество Microinvest налага в Русия не аутсорсинг услугите, които предлага, а завършени, разработени в България продукти. Малкият брой български компании, дръзнали да вземат подобно решение, в голяма степен определя и силния интерес към събитието. Фактите: продукт, насочен към управлението на бизнеса на търговски обекти, ресторанти, складове и магазини, и изцяло дело на българска фирма, преведен на 13 езика и локализиран в 20 държави. Руският пазар на софтуер се отличава със силна конкуренция на местните фирми и редица трудности в налагането на нов продукт.
На конференцията са били представени последните технологични новости в продуктите на Microinvest. Акцентите са в едновременната работа на множество обекти, мобилни приложения, оптимизиране на процесите, чрез виртуализация. Основно място в програмата намери и агресивната търговска политика на фирмата в Русия - завършени решения за управление на бизнеса, на значително по-ниско ценово равнище. Стратегията за работа с партньори предполага отворена политика на взаимоотношения и равен старт за всички в процеса на работа.
След националната конференция в Москва следват серия регионални семинари с повече техническа и търговска насоченост. Те ще обхванат много руски области, за да могат и партньорите на компанията в периферните точки на Руската федерация да се запознаят детайлно с работата на Microinvest.

Facebook logo
Бъдете с нас и във