Банкеръ Daily

Новини

КЗП открива временни приемни за жалби от мобилните оператори в страната

Потребителите на телекомуникационни услуги, които желаят да поставят своите въпроси за качеството и коректността при обслужването им от трите мобилни оператора на място, могат да го направят във временни специализирани приемни в София, Варна, Бургас, Пловдив, Велико Търново и Враца. Това съобщиха от Комисията за защита на потребителите (КЗП). Те ще работят от 14.30 ч. до 17.30 ч. и ще се помещават в регионалните офиси на Комисията за защита на потребителите (КЗП). Провеждането им е продължение на стартиралата на 15 март - Световен ден на потребителя, инициатива на КЗП и Комисията за регулиране на съобщенията (КРС).
Във временните приемни в София потребителите ще могат да се срещнат с представители на трите телекома в присъствието на контролните органи КЗП, КРС и Комисията за защита на личните данни (КЗЛД). В останалите градове от страната жалбите ще бъдат обобщавани от експерти на КЗП и КРС и изпращани още на същия ден до мобилните оператори, като предварително е създадена организация за приемането им и реагирането от страна на търговците в разумно кратък срок.
Адреси на приемните са: София, пл. „Славейков” 4А, ет. 3; Варна, ул. Бдин 14А, ет.3; Бургас, ул. Цар Калоян № 16; Пловдив, ул. “В.Търново” № 25; Велико Търново, пл. “Център 2”, Корпус ІV, ет.2; Враца, бул.”Мито Цветков” № 2, ет. 5; Работното време е от 14.30 – 17.30 часа.

Facebook logo
Бъдете с нас и във