Банкеръ Daily

Новини

Карлсберг България ще инвестира 5 млн. лв. в нов логистичен център до Шумен

Специална дегустация на жива бира включваше посещението на президента Георги Първанов в пивоварната на Шуменско пиво, което беше част от обиколката му в региона. В компанията на кмета на града Красимир Костов и областния управител Димитър Александров държавният глава се запозна с производствения процес в завода, направените през последните години реконструкции и оптимизации и по-специално бутилиращата линия на Шуменско и кеговата линия с капацитет 180 кега на час. Изпълнителният директор на Карлсберг Александър Грънчаров представи пред гостите основните принципи на компанията като голям работодател в региона, както и последователната политика на производство с грижа към околната среда. Той е запознал президента с инвестиционните намерения на компанията за следващите години. Прогнозите са общата стойност на инвестициите на Карлсберг България в Шумен за периода 2004-2010 г. да надхвърли 75 млн. лева.
Карлсберг България от една страна е сред най-големите инвеститори в шуменски регион, и от друга като цяло в бранша. Само за 2009 г. вложихме над 22 млн. лв. в пивоварните ни в Шумен и Благоевград, а през 2010 г. въпреки трудните икономически условия планираме да инвестираме в прозиводствената база и капацитет на заводите още над 15 млн. лв., като 5 млн. от тях ще вложим за изграждането на нов логистичен център до Шумен, обясни Грънчаров. Благодарение на тази последователна политика, успешната ни маркетингова стратегия и разширяване на дистрибуторската мрежа, Карлсберг България вече стабилно е № 2 на пазара на бира у нас, допълни той.
От началото на годината, в условията на свиващ се пазар, Карлсберг България е постигал близо 30% дял от общия пазар на бира в страната, което автоматично подрежда компанията на второ място по продажба на бира у нас. За първото тримесечие на 2010 г. марката Шуменско достига 19% пазарен дял от общия бирен пазар, а в домашния си регион той нараства до 31 процента. Ръст бележат и всички останали търговски марки на компанията, особено Туборг и Пиринско.

Facebook logo
Бъдете с нас и във