Банкеръ Daily

Новини

Европейската комисия започна кампания за реклама на плодове и зеленчуци

Европейската комисия започна кампания за реклама на плодове и зеленчуци, след кризата с бактерията ешерихия коли. Какво влиза в менюто това лято? Плодове, зеленчуци и пак зеленчуци!, гласи рекламният плакат. Еврокомисията ще алармира, че зеленчуците не са опасни с аудиовизуален пакет, който предоставя на телевизиите в Евросъюза.
Общият бюджет, който Евросъюза отпусна за подпомагане на зеленчукопроизводителите за всички държави членки е 210 млн. евро.
В България следствие на кризата бяха подадени 96 заявления за подпомагане. Нотифицираните пред Еврокомисията зеленчуци са в размер на 9 022 т., на обща стойност от 2 556 270 евро. Помощта е за производителите на домати, салати, краставици, сладък пипер и тиквички.

Facebook logo
Бъдете с нас и във