Банкеръ Daily

Новини

Двайсет проекта се състезават за наградите в сферата на вътрешните комуникации Grapevine

Двайсет проекта на осем български компании се състезават във втория професионален конкурс за награди в сферата на вътрешните комуникации Grapevine, съобщиха организаторите. Конкурсът оценява професионалните умения и постижения през годината на специалисти в областта на вътрешните комуникации в пет категории: Вътрешнокомуникационна кампания, Корпоративна социална отговорност, Вътрешноорганизационно събитие, Вътрешно печатно издание и Online медия.
Освен традиционните пет категории, проектите, които участват в професионалната надпревара тази година ще се състезават и за още една Специална награда за креативност.
През 2010 г. най-оспорвана е надпреварата в категория Вътрешноорганизационно събитие, в която се борят шест проекта.
Сред компаниите, които се състезават за призовете в тазгодишното второ издание на конкурса, са фирми от секторите: телекомуникации (Мобилтел, Виваком), хранително-вкусова промишленост (Данон България, Белла България), търговия (Mr. Bricolage), финанси (ЕОС Матрикс), добивна промишленост (Челопеч Майнинг), информационни технологии (Ай Би Ес България).
Журито, което ще оценява участниците, е съставено от български и международни специалисти в областта на вътрешните комуникации и организационното управление. Това са Ани Колмън (Engage for Change, UK), Вилма Павлова (Директор Човешки ресурси bTV МЕДИА ГРУП), Ралица Зарева (международен PR консултант), Дебора Хейнс (Генерален мениджър на Радисън Блу Гранд Хотел, София), Нели Бенова (Управляващ директор, Apeiron Communication), Цветелина Петрова (Редактор, сп. Мениджър). Председател на журито е Кевин Рък (PR Academy, UK).
Конкурсът Grapevine Awards 2010 се организира от Apeiron Academy, програма за специализирани обучения на Apeiron Communication, и Клуб Вътрешен Комуникатор - първата професионална мрежа на специалисти от областта на вътрешните комуникации.
Името на първия професионален конкурс води началото си от САЩ, където думата Grapevine се е превърнала в нарицателно за информация, непотвърдена или научена от неофициален източник. Десетилетия по-късно терминът заема място в професионалния речник на комуникаторите, като шеговита асоциация за тяхната работа и като синоним на неформална комуникационна мрежа в една организация.
Церемонията по връчване на наградите ще бъде в столичния хотел Радисън Блу Гранд Хотел в София на 30 септември (четвъртък) от 18 часа.
Grapevine Awards отличават креативността и високия професионализъм на специалистите в областта на вътрешните комуникации в България. Конкурсът е създаден през 2009 г. по инициатива и идейна концепция на Apeiron Academy, с подкрепата на Клуб Вътрешен Комуникатор - първата професионална мрежа на специалисти в областта на вътрешните комуникации в България.
Apeiron Academy е името на програмата от дейности на Apeiron Communication (лекции, презентации, обучения, семинари), които имат за цел да предоставят разнообразни възможности за увеличаване на знанията и уменията на специалисти в сферата на комуникациите.
Apeiron Academy е инициатор и основател на първата по рода си професионална мрежа на специалистите, ангажирани с вътрешни комуникации - Клуб Вътрешен Комуникатор. Клубът бе създаден в началото на 2008 година и към момента има над 100 членове - експерти от водещи компании и организации в България. Клубът провежда своите срещи всеки месец, като посвещава обсъжданията на професионални теми и въпроси от практиката на участниците.
Apeiron Academy е акредитиран център на Chartered Institute of Public Relations (CIPR), Великобритания и управлява организацията и реализирането на програмите (CIPR Advanced Certificate in PR, CIPR Diploma in PR, CIPR Internal Communication Certificate, CIPR Foundation Award) в България като следва и прилага всички изисквания и критерии за качество и стандарт на обученията на CIPR.

Facebook logo
Бъдете с нас и във