Банкеръ Daily

Новини

ЧЕЗ и потребителски организации обсъдиха проблемите при доставката на ток

Представители на мениджмънта на ЧЕЗ в България и ключови потребителски организации обсъдиха днес възможностите за подобряване на комуникацията с цел ефективно и ползотворно сътрудничество. Това съобщиха от компанията.
На срещата от страна на ЧЕЗ присъстваха регионалният мениджър на ЧЕЗ за България Петър Докладал, Радослав Димитров, директор на дирекция „Обслужване на клиенти” в ЧЕЗ България, и Зорница Йорданова, директор на дирекция „Маркетинг и подпомагане на продажбите” в „ЧЕЗ Електро България”. Позицията на потребителите бе представена от Комисия за защита на потребителите (КЗП), Българска национална асоциация „Активни потребители” (БНАП) и Независим съюз на потребителите (НСП). По време на дискусията бяха обсъдени възможностите за подобряване на качеството и сигурността на захранването и оптимизирането на услугите за потребителите в Западна България.
„Клиентите са във фокуса на нашата работа. Защото ЧЕЗ не е обикновено търговско дружество, а преди всичко доставчик на жизненоважни услуги. Резултатите от това, което правим, се измерват със сигурното електроснабдяване на болници, училища, детски градини и други обществени сгради и удовлетвореността на клиентите и обществото. Вярвам, че активната и открита комуникация с потребителските организации е от голямо значение за обществото”, каза Петър Докладал.
ЧЕЗ обслужва 2,2 млн. клиенти на територията на Западна България. От края на 2004 г. компанията инвестира близо 450 млн. лева в електроразпределителната мрежа, за да подобри захранването и обслужването на региона.

Facebook logo
Бъдете с нас и във