Банкеръ Daily

Новини

Четирийсет и четири процента от фирмите членове на БТПП са склонни да стимулират за Великден работниците си

Четирийсет и четири процента от фирмите членове на Българската търговско-промишлена палата (БТПП) са склонни да стимулират за Великден работниците си. Това показват данни от експресно проучване на палатата. Близо 56 на сто от анкетираните са заявили, че икономическото състояние на бизнеса им в момента не позволява да стимулират за празника своите служители.
Една част от анкетираните, които имат икономическата възможност, но няма да стимулират служителите си за празника, посочват, че поощренията трябва да се дават за добри постижения в работата, а не при определен празник, с изключение на Коледа.
Има и втора група фирми, които са в икономически застой, но ще стимулират служителите си за великденските празници.Компаниите, които ще стимулират своите служители, планират да направят това с пари - 74,1 на сто, в натура - 3,7 на сто, с ваучери - 7,4 на сто, с друго - 14,8 на сто. Преобладават отговорите за стимулиране с пари, но някои от анкетираните са обърнали внимание и на символичните начини да уважат своите служители, показват данни от проучването.
Независимо от състоянието на фирмата, и дали ще има възможност за празнично стимулиране, 54,1 на сто от бизнесмените биха стимулирали всички, а 45,9 на сто - определени служители.
Общо 35.3 на сто от анкетираните прогнозират ръст в сектора, в който работят, в близко бъдеще, 39,2 на сто - застой, а 25,5 на сто - спад.

Facebook logo
Бъдете с нас и във