Банкеръ Daily

Новини

Австрийски и германски компании с интерес да аутсорсват у нас

Най-голям интерес да аутсорсват в България проявяват компании от Австрия и Германия. Голяма част от тях са от сектора на електронната търговия. Това е констатацията на Филип Угринов, изпълнителен директор на Call Point New Europe. Компанията представи страната ни на най-голямото аутсорсинг изложение в света, което се проведе неотдавна в Берлин. Три са основните теннденции според него, които се очертават по време на събитието.
Комуникацията в социалните мрежи като Facebook на компаниите и потребителите става част от услугите на кол центрове. Всички компании, които активно правят бранд мениджмънт, търсят начини да водят постоянен диалог с клиентите си в социалните мрежи. Оказва се също, че за компаниите е по-ефективно да ползват услугите на външни кол центрове, които имат ресурса да осъществяват тази комуникация 24 часа, 7 дни в седмицата.
Предимството на кол центровете е, не само че са гъвкави по отношение на човешкия ресурс, но и разполагат с необходимата технология, за да водят качествено тази огромна като обем комуникация, казва Угринов. По думите му това е нещо съвсем ново, което навлиза в аутсорсинг индустрията по целия свят. Неминуемо тази нова тенденция ще се появи и при българските кол центрове, допълва той.
От компанията съобщават за още две новости, които навлизат в бранша: въвеждане на възможности служителите да работят от вкъщи и ръст при дела на негласовите услуги през e-mail, чат и други.
Целта на работата от вкъщи е да се постигне по-високо качество на услугите, по-доволни клиенти и служители. При разговор, проведен от вкъщи, в по-голяма степен се проявява индивидуален подход към клиента и той чувства повече лично отношение.
Негласовите услуги също започват да набират все по-голяма популярност в аутсорсинг индустрията. Те са особено подходящи за определен случаи – например при резервация на самолетен билет, където всичко до голяма степен е стандартизирано.
Негласовите услуги обаче, няма как да изместят напълно разговорите по телефона, тъй като има редица области, при които на клиентите им е много по-удобно да уточнят изискванията си в разговор, уверен е Филип Угринов.
Още 200 нови служители назначи Call Point New Europe през 2010 година. Компанията отчита 64% ръст в оборота за 2010 спрямо 2009-а.
Най-мащабното аутсорсинг изложение в света CallCenterWorld Berlin се проведе от 21 до 24 февруари тази година. Тринадесетото издание на събитието събра над 7.5 хиляди посетители и близо 250 изложители от цял свят.
Call Point New Europe е една от най-големите независими аутсорсинг компании в Източна Европа. В момента в кол центъра работят 750 специалисти в три офиса: в София (500 човека), Пловдив (20) и Букурещ (230). Общо 95% от фирмите, които ползват услугите на Call Point, са от Западна Европа. Те се обслужват на повече от 16 езика. Над 80% от българите, които работят в компанията, са следвали или работили в чужбина. Други 12% от специалистите в България са чужденци.
Call Point New Europe е създадена през 2004 година и специализира в 4 направления: пътуване и свободно време; търговия на дребно и онлайн търговия; финансови услуги; телекомуникации. Притежава сертификат за качество ISO 9001:2008.

Facebook logo
Бъдете с нас и във