Банкеръ Daily

Финансов дневник

"УниКредит" остава до клиентите чрез своите филиали и дигитални канали

"УниКредит Булбанк" въведе серия от мерки, за да подкрепи ограничаването на COVID-19 и в същото време да осигури непрекъснато обслужване на клиентите. 

В тази връзка и в съответствие с препоръките на здравните власти, филиалите на банката ще работят от понеделник до петък от 09:00-16:00 часа (от 9:30 до 16:00 часа за гр. София) като от 13:00 до 13:30 ще се извършва дезинфекция.

Актуалното работно време позволява във филиалите да се организират допълнителни действия по почистване и дезинфекция като предпазна мярка за клиенти и служители, посочват от кредитната институция. Клиентите на някои от филиалите могат да бъдат пренасочвани към други близки клонове, ако филиалът трябва да бъде временно затворен за цялостно почистване. Актуална информация за работещите филиали е достъпна от интернет страницата на "УниКредит Булбанк".

В интерес на тяхната сигурност, както клиентите, така и банковите служители във филиалите са насочвани да спазват регламентираната дистанция от 2 метра от останалите хора.

С цел допълнително предпазване от разпространението на COVID-19 сред по-рискови групи, банката кани клиентите си над 60-годишна възраст да посещават филиалите преди 10:30, а клиентите до 60 години – след този час.

Банката призовава клиентите да банкират дистанционно през "Булбанк Мобайл", "Булбанк Онлайн" и "Центъра за контакт с клиенти".

Чрез "Булбанк Мобайл" и "Булбанк Онлайн" клиентите могат дистанционно, от телефон и компютър, да извършват следните операции:


  • Да платят битовите си сметки - за ток, телефон, вода, интернет и др.;

  • Да заплащат вноските си по потребителски кредит като посочат сметката, отбелязана върху договора за отпускане на кредит, с основание на плащане номера на договора;

  • Да получат пълна информация за използваните банкови продукти - сметки, карти, кредити, депозити и спестявания;

  • Да направят всички видове преводи  – левови, валутни, от/към бюджета;

  • Да заявят различни банкови продукти – карти, сметки и др., да обменят документи с банката електронно и др.;

  • Всички клиенти на банката могат да намерят повече информация и да заявят своето мобилно банкиране и онлайн банкиране;

Чрез обаждане в Центъра за контакт с клиенти на банката на телефон 0700 1 84 84 или 1 84 84 от мобилен телефон клиентите могат:


  • Да получат допълнителна информация относно използваните от тях карти, кредити, сметки и спестявания;

  • Да получат следпродажбено съдействие относно всички използвани  продукти и услуги;

  • Да кандидатстват за кредит дистанционно, да заявят нова банкова карта или сметка;

  • Да активират мобилно банкиране и много други; 

С банкоматите и зоните за самообслужване на "УниКредит Булбанк" клиентите могат да наредят парични плащания и да теглят пари лесно и удобно.

В условията на извънредното положение в страната, породено от пандемията COVID-19, "УниКредит Булбанк" дари 100 000 лева на болница "Пирогов", за да покрие възникналите извънредни медицински нужди.

Това дарение, направено от УниКредит Булбанк, следва усилията на банковата група за справяне с пандемията COVID – 19 . В Италия банката дари над 2 милиона евро за медицинско и защитно оборудване, изследвания и грижи за пациентите. В Германия банката дари два респираторни апарата на болници в малки населени места и подкрепи доброволчески каузи с общо дарение от 100 хиляди евро за купуване на защитни маски и дезинфектанти.

От кредитната институция уверяват, че ще продължат да следят отблизо ситуацията и да правят правилните неща в интерес на всички.

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във