Финансов дневник
УниКредит Булбанк пусна вътрешни преводи по мобилен номер
Клиентите на УниКредит Булбанк вече могат да правят парични преводи помежду си без да въвеждат IBAN, благодарение на новата функционалност “Превод по мобилен номер“. Единственото необходимо, за да се използва функционалността, която е насочена към индивидуалните клиенти на банката, е и двете страни (наредителят и получателят на превода) да имат активен мобилен номер, регистриран в Булбанк Мобайл, и сметка в лева с активни права.
Разработването на „Превод по мобилен номер“ е в отговор на нарастващия брой вътрешнобанкови преводи – с над 70% през последните две години. За същия период сериозно увеличение има при всички показатели на мобилното банкиране на УниКредит Булбанк, което скоро навърши 10 години, съобщават от банката.
Прогнозата на експертите на банката в развитието на дигиталните канали е, че новата функционалност много скоро ще стане сред най-предпочитаните от потребителите на „Булбанк Мобайл“. За момента, според статистиката на банката, най-използвани са: справката за наличност по сметка, преводите през Булбанк Мобайл, плащането чрез дигиталния портфейл, вграден в приложението и плащането на комунални сметки. Прави впечатление, че съществено нараства делът на клиентите, които ползват мобилното банкиране за транзакции, а не просто за проверка на сметките си.
До 28.02.2022г. клиентите могат да се възползват от промоционална кампания, в която могат да направят превод по мобилен номер към други клиенти на банката, без такса.