Банкеръ Daily

Финансов дневник

"Пощенска банка" предприе серия от финансови мерки заради коронавируса

Във връзка с извънредната ситуация в страната от "Пощенска банка" обявиха серия финансови мерки и предложения за своите клиенти.

Клиентите с жилищен кредит ще имат възможност за гъвкаво погасяване. Банката ще позволи пропускането на една месечна вноска годишно, както и клиентът да намали своята вноска с до 50% за срок до 6 месеца през годината, или да я увеличи до 200% за същия период. Услугата "Флекси" се предлага без такса за активиране.

Физическите лица, които изпитват временни финансови затруднения при изплащането на задълженията си към банката, имат възможност да поискат предоговаряне на своите задължения по жилищни и потребителски кредити, овърдрафти и други. Всяка от тези възможности може да бъде заявена онлайн на сайта на банката, с обаждане до Центъра за обслужване на клиенти или чрез електронна поща. Всеки случай ще бъде разглеждан индивидуално.

Всички клиенти с кредитни карти на банката имат възможност да разсрочат вече направени плащания с кредитната си карта на 3, 6, 9 или 12 безлихвени вноски чрез обаждане по телефона.

От "Пощенска банка" напомнят, че финансовата институция предлага и услугата експресно издаване на дебитна карта, която може да бъде заявена и получена до 15 минути в 10 от клоновете ни в най-големите градове на страната София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Плевен, Стара Загора, Добрич и Благоевград.

Тези с разплащателни и спестовни сметки имат възможност да заявят своята нова дебитна карта изцяло онлайн, а всички настоящи и потенциални клиенти на банката могат да подадат заявление за нова кредитна карта онлайн, със специална оферта без такса за издаване и без лихва за първите 6 месеца и без годишна такса за първата година.

Всеки има възможност и да увеличи лимита на своята кредитна карта. Банката ще предоставя услугата след индивидуално разглеждане на всеки отделен случай. 

Клиентите, които получават трудовите си възнаграждения по сметка в банката, имат възможност да заявят предварително одобрен експресен овърдрафт в размер до една месечна заплата.

"Пощенска банка" предоставя и постоянна възможност за онлайн консултации, свързани с всички продукти и услуги. Освен специалистите, които дават съвети на кратък номер *7224, на разположение на клиентите са мобилното приложение EVA Postbank с възможност за чат в реално време и опцията за видео консултации чрез Skype.

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във