Банкеръ Daily

Финансов дневник

Пощенска банка информира клиентите при необходимост от актуализизация на данни

Действащото законодателство в страната изисква от всички банки в България да поддържат актуална информацията за своите клиенти.

Във връзка с това и в допълнение към задълженията на клиентите да уведомяват Пощенска банка в 7-дневен срок от настъпването на каквато и да е промяна в предоставените от тях данни, информация и документи, Пощенска банка периодично провежда и кампании, с които информира своите клиенти, когато е необходимо те да актуализират своите данни.

"В случай че получите такова съобщение от нас, разчитаме на Вашето внимание и своевременно съдействие за предоставяне на необходимата информация, тъй като действащият закон предвижда прекратяване на взаимоотношенията с клиенти, за които банките не могат да извършат периодична актуализация", отбелязват от кредитната институция.

От Пощенска банка обръщат внимание, че тази актуализация трябва да бъде направена във финансовия център на банката, който обслужва съответния бизнес клиент.*

"Високо оценяваме Вашето доверие и най-голямото ни желание е да продължим съвместното си сътрудничество при спазване на приложимите нормативни изисквания в страната. При възникнали въпроси, моля свържете се с обслужващия финансов център", отбелязват от Пощенска банка.

 

*Пощенска банка никога не би изисквала от Вас предоставяне на лични и фирмени данни, кодове за достъп, пароли или детайли на банкови карти по електронната поща или чрез попълване на форма на интернет страница! Бъдете внимателни с Вашите данни! Не попълвайте конфиденциална информация в каквато и да е електронна форма или в отговор на имейл съобщение, което претендира, че е изпратено от Пощенска банка!

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във