Банкеръ Daily

Финансов дневник

По-изгодно, бързо и приятно банкиране в обедната почивка

Колко бързо и приятно! Защо не съм го ползвал/а по-рано? … Това определено е първата ни мисъл, когато решим да използваме някоя от новите дигитални зони за самообслужване в Пощенска банка. Вече в 31 офиса в 15 града в цялата страна имаме възможност да банкираме с помощта на специализирани touch screen устройства с модерен дизайн, интуитивна навигация и много функционалности и така да избегнем опашките за гише. Нещо повече, спестяваме и от такси, защото банкирането с дигиталните зони за самообслужване е по-изгодно от това в банковия клон. 

Сигурно не веднъж ви се е случвало да прекарате обедната си почивка, чакайки ред за теглене или внасяне на пари в банка. Пощенска банка вече има решение, което ще ви накара да забравите за това. Без чакане и без опашки, с по-ниски такси в сравнение с тези в банковия клон, вече можете да изтеглите пари от своя карта или сметка, да направите превод към друг получател, дори и в друга банка, да погасите задължения или да платите битовите си сметки. И с всички тези операции ще се справите бързо и без колебание благодарение на  интуитивната навигация на съвременните устройства на Пощенска банка. Лесно, бързо, сигурно, изгодно!

В дигиталните зони на Пощенска банка можем да извършваме най-често използваните услуги в един банков клон: 

• Можем да внасяме или теглим пари, не само от своите карти, но и от свои сметки в банката;

• Можем да нареждаме преводи в лева в банката или към други български банки от всички свои сметки в Пощенска банка;

• Можем да извършваме справки за всички свои продукти в Пощенска банка и да разпечатаме своето извлечение по сметка или кредитна карта;

• Можем да подадем заявление за кредитен продукт - избираме вида на желаната кредитна карта или сума и срок на кредита и потвърждаваме своите данни. Пощенска банка ще обработи получената заявка и ще се свърже с нас максимално бързо;

• Можем да погасяваме задължения по кредитни карти, издадени от Пощенска банка - можем да погасяваме както своите задължения, така и задължения по кредитна карта на друго лице, издадена от Банката;

• Можем да плащаме битови сметки от своята карта - необходимо е единствено да изберем от меню „Плащане на сметки“ доставчика на комунална услуга и да въведем абонатния номер при него. След успешно плащане от устройството ще получим бележка за платената сума;

• Можем да получим парични преводи от Western Union - необходимо е единствено да разполагаме с активна дебитна карта, 10 цифрения MTCN код, сумата и валутата на превода.

Всички тези услуги вече са налични в новите зони за самообслужване на Пощенска банка, като не е необходимо да сме регистрирани за интернет банкиране. Единственото, от което се нуждаем, за да ги ползваме, е активна карта на Пощенска банка, която служи за идентификация. За клиенти на други банки са валидни само част от функционалностите, сред които теглене на пари в брой и плащане на битови сметки от карта. 

Бизнес клиентите на Пощенска банка могат също да използват новите дигитални зони за самообслужване, но след като заявят регистрация в офис на банката. 

Дигиталните зони за самообслужване са в унисон с иновативния подход в банкирането, който се налага на пазара у нас, съобразен с навлизането на технологиите в забързаното ни ежедневие. Те могат да спестяват време и осигуряват комфорта да ги ползваме, когато на нас ни е удобно – дори в най-натоварените часове, в обедната почивка или след края на работния ден, когато офисите са затворени.  

Прочетете повече за новите дигитални зони за самообслужване на Пощенска банка и за локациите, на които можете да ги намерите, ТУК.

Facebook logo
Бъдете с нас и във