Банкеръ Daily

Финансов дневник

"ОЗОК инс" въвежда временни мерки заради Covid-19

Застрахователното дружество "ОЗОК инс" въвежда временни мерки във връзка с развитието на епидемиологичната обстановка в страната, обявеното извънредно положение и разпоредбите на компетентните органи. Компанията продължава да работи, при повишени мерки за обща безопасност.

Дружеството призовава клиентите си да посещават офисите му, само след съгласуване по телефона и препоръка от служители, ако е невъзможно обслужване от разстояние.

Ето и временните мерки:

ЗА СКЛЮЧВАНЕ И ОТЧИТАНЕ НА ПОЛИЦИ:

Ако сте клиент: "ОЗОК инс" препоръчва да се свържете по телефона с техните офиси, и да уточните и размените по e-mail условията, информацията, данните и документите, необходими за сключването на нужната ви полица, за да се намали максимално времето на престой в офисите на дружеството.

Желателно е кореспонденцията да се осъществява с куриери и само в краен случай, чрез посещение в офис. В тези случаи е необходимо да сте снабдени с предпазни маски или шал, посочват от компанията.

В офисите няма да се допускат лица с видими симптоми на респираторно заболяване. Останалите ще бъдат допускани и обслужвани по един. Моля, изчаквайте реда си навън, на достатъчно разстояние помежду си, в случай на наличие на опашка.

Ако сте застрахователен посредник: През уеб-базирания портал WWWINS можете да издавате повечето от масовите застраховки предлагани от дружеството.

От "ОЗОК инс" апелират да изпращате документите, необходими за сключване на полица по електронна поща на обслужващия Ви офис на Дружеството. По същия ред ще се приемат и периодичните посреднически отчети.

Всички оригинални подписани документи и отчети, ще бъдат представени след изтичане на обявеното извънредно положение в България.

ЗА ЗАВЕЖДАНЕ НА ПРЕТЕНЦИИ:

Можете да уведомите застрахователите за събитие и да предявите претенция при настъпили събития по всички видове застраховки с изключение на Каско на ППС, на имейл [email protected]оk.bg.

При настъпили събития по застраховки Каско на ППС - на имейл [email protected]

В случай на необходимост от заявяване на първичен и/или последващ оглед и посещаване на място на адрес, можете да изпратите исканията си на [email protected]

СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕ НА УВЕДОМЛЕНИЯТА:


  • Вашата преписка ще бъде регистрирана и ще бъдете уведомени за нейния номер;

  • Ще бъдат дадени инструкции за изпълнение – за намаляване и/или ограничаване на вредите;

  • Ще бъдат дадени указания за комплектоване на преписката;

  • Ще бъде указано пълно съдействие в слуай на необходимост от допълнителна информация;

КАКВО НЕ ТРЯБВА ДА ЗАБРАВЯТЕ?

Не забравяйте да посочите имейл адрес и телефон за връзка за контакт с вас и/или упълномощено от вас лице. От компанията съветват да не прилагайте снимки, документи или други файлове, когато ни уведомявате за събитие с писмо по електронната поща, те ще ви бъдат поискани в последствие.

"Призоваваме при възможност цялата налична документация събрана от Ваша страна (оригинали и копия) да се изпраща еднократно при приключване на преписката, а кореспонденцията да се води по мейл", посочват от "ОЗОК инс".

Facebook logo
Бъдете с нас и във