Банкеръ Daily

Финансов дневник

Остани онлайн, банкирай дистанционно с Пощенска банка

Докато светът се учи да действа и мисли в ситуация на извънредно положение, дигиталните форми на живот се превърнаха в незаменима част от ежедневието ни. Оказа се, че ефективно можем да пренесем живота си онлайн и да намерим приемливи алтернативи за голяма част от обичайните си задължения и нужди. Непознатият ритъм на социална изолация постави на фокус предимствата на дигиталните канали за банкиране. Като безспорен лидер в търсенето на иновативни решения, Пощенска банка всекидневно осигурява и гарантира на своите клиенти безценната възможност да банкират онлайн, без значение къде се намират в момента. 

Дистанцията вече не е проблем, а възможност да преминеш на следващо ниво - плащане на сметки, банкови преводи, онлайн кандидатстване за различни продукти и услуги - това са само част от възможностите, достъпни за клиентите на Пощенска банка. 

Интернет банкирането e-Рostbank и мобилното банкиране m-Postbank са твоят дигитален портал към бързото, лесно и удобно обслужване и управление на личните ти финанси. Всички функционалности са достъпни 24/7, където и да се намираш. Освен време, дигиталните канали  спестяват и пари, тъй като всички операции са значително по-евтини от традиционното банкиране в клон. Съотношението на дигиталните трансакции спрямо тези на каса в клон на банката устойчиво расте – с 66% за последните две години. Все по-голям е и броят на потребителите, които използват електронно и мобилно банкиране не само за справки и информация, а и за да извършват парични трансакции. Като това се случва при най-високи стандарти и добри практики за сигурност на услугите. 

е-Postbank и m-Postbank работят като дигитален офис, в който имаш възможност да извършваш всички важни операции - превод между собствени сметки или към трети лица, плащане на битови сметки и местни данъци, плащане по кредит или кредитна карта от банката, проверка на баланс и движения по сметките и депозитите, информация за погасителен план по кредити, както и датата на следващата вноска, извлечения и справки за трансакции по сметки и банкови карти.

Пощенска банка постоянно разширява твоите възможности да банкираш дистанционно. Изцяло онлайн можеш да кандидатстваш за продуктите и услугите, които те интересуват, като заявление за тях можеш да подаваш по всяко време на денонощието, при това напълно безплатно. Данните показват, че все повече клиенти търсят финансиране онлайн, като подадените онлайн заявки за потребителски кредити през 2019 г. са с 20% повече спрямо 2018 г., а усвоените суми нарастват с 38% на годишна база. Банката предлага за своите клиенти и изцяло онлайн усвояване на сумата по потребителски кредити.

„Клиентите са мотивиращата сила, която ни движи напред. Всяко ново решение, което предлагаме на пазара, цели да осигури по-удобно, по-модерно и по-сигурно банкиране за тях. Осъзнаваме, че очакванията към нас са още по-големи заради иновативния ни подход и постоянен стремеж да надграждаме услугите си“, споделят от Пощенска банка. 

Резултат от стратегията за дигитализация на услугите е и първото, уникално до момента за пазара, мобилно банково приложение EVA Postbank с интегриран чатбот. EVA е незаменим финансов помощник, на когото можеш да разчиташ за актуални новини, съвети и предложения, съобразени с твоите планове и цели. С помощта на EVA можеш да получиш отговори на своите въпроси, да изпратиш онлайн заявление за избран от теб кредитен продукт или да проведеш индивидуална консултация с експерт на банката в Live чат разговор.  EVA ще сподели с теб информация за важни промени и актуални оферти и ще отговори на най-често задаваните въпроси. Нужно е само да бъде свалена на твоя смартфон от Google Play или App Store и разговорът с нея може да започне. 

Eдинственият у нас банков чатбот във Facebook Messenger, ЕVA, получи категоричното одобрение на потребителите. Цифрите за миналата година свидетелстват за рекорден интерес от страна на клиентите към тази услуга. 80 000 уникални потребители са потърсили информация и решение на своите финансови нужди, а почти половината от тях са се завърнали за нова консултация, което прави ЕVA изключително полезен и предпочитан съветник. 60% от запитванията в EVA са за възможностите за финансиране на ремонт или за закупуване на автомобили и техника. В 30% от случаите потребителите търсят допълнителни средства до заплата и за финансиране на по-малки покупки. Тенденцията сочи и нарастващ интерес през чатбота да се проучват възможностите за финансиране на покупка на имот.

Дигиталните канали на банката ще ти осигурят удобство и сигурност, ще ти помогнат да балансираш между ежедневните си задължения и да използваш времето си пълноценно. Повече информация можеш да намериш на: https://www.postbank.bg/Digitalno-bankirane, както и на номер: 0700 18 555 или кратък номер *7224. Нашите банкови експерти ще се погрижат за твоите нужди и ще предоставят максимално количество информация за всяко запитване с персонален подход. 

Facebook logo
Бъдете с нас и във