Банкеръ Weekly

Финансов дневник

ОББ ТЪРСИ ИМЕ ЗА ТАЛИСМАНА СИ

Клиентите на ОББ вече получават информация за продуктите и услугите, които тя предоставя по телефона на Центъра си за обслужване на клиенти. Той бе официално открит на 14 март 2006 година. Операторите на центъра вече работят с граждани от 9 до 21 ч. през делниците, а в събота от 9 до 18 часа. Банката възнамерява да увеличи ефективното време за обаждания до 24 часа, без почивен ден.
На телефона на кол-центъра могат да звънят и притежателите на дебитни и кредитни карти на ОББ, когато имат проблеми заради задържана от банкомат или загубена карта, както и за забравен ПИН код. Клиентите могат да се информират за всички кредитни и депозитни продукти, за видовете разплащания, както и за новите IBAN номера на сметките си.
През експерименталния едномесечен период на работа на Информационния център повечето от въпросите на клиентите са били свързани с дебитните и кредитните карти на банката - за салда, за транзакции и извлечения по сметки. Потенциалните клиенти пък са се интересували предимно от лихвите и видовете потребителски кредити, както и от това, как могат да кандидатстват за заем. През януари са регистрирани над 7 хил. обаждания, а през февруари броят им нараства на 11 хиляди.
Клиентите на банката могат да участват в специална игра, чиито правила могат да бъдат прочетени в банковия сайт. Целта е да се намери кръстник на талисмана на информационния център - стилизираното бухалче.

Facebook logo
Бъдете с нас и във