Банкеръ Weekly

Финансов дневник

Летящ старт за мобилното банкиране

"Иновациите навлизат в живота ни с шеметна скорост. Виждаме го и в банковия сектор. Бяха нужни осем години, за да достигане онлайн банкирането до 40 000 потребители в България. Докато мобилното приложение стигна до същия брой потребители четири пъти по-бързо - само за две години", каза Цветанка Минчева, директор "Банкиране на дребно" и член на управителния съвет на "УниКредит Булбанк ". Тя представи интересна статистика за каналите, по които клиентите комуникират с банката. Голяма част от контактите се осъществяват извън традиционните офиси, въпреки че тяхната роля остава изключително важна. Седем на сто от контактите с клиентите на банката стават по телефона, 10% - чрез уебстраницата , 21% във филиалите, 28% на банкоматите и 34% посредством мобилно или онлайн банкиране.

Facebook logo
Бъдете с нас и във