Банкеръ Daily

Финансов дневник

КФН с нова услуга - кол център за гражданите

Комисията за финансов надзор предлага от 16 октомври 2017 година нова услуга. Тя е насочена преди всичко към потребителите на финансови услуги в небанковия финансов сектор, но също така и към бизнеса.

На телефон 0800 40 444 от 9.00 до 17.30 в работни дни компетентни сътрудници на комисията ще отговарят на въпроси относно правата на гражданите в отношенията им със застрахователните компании и пенсионноосигурителните дружества, търговията на капиталовия пазар и боновите книжки от масовата приватизация и други, като ще приемат запитвания и от компании в секторите, за които отговаря комисията.

Сътрудниците на Информационния център ще посрещат и гражданите, които идват с въпроси на място в КФН.

Екипът на Информационния център на КФН е избран измежду най-изявените студенти от финансовите, икономически и юридически специалности на няколко престижни университети след интензивно специализирано обучение и положен изпит.  

С откриването на този център КФН ще защитава още по-ефективно потребностите на потребителите на финансови услуги, които ще могат да получават бърз и компетентен отговор на широк кръг от въпроси.

Facebook logo
Бъдете с нас и във