Банкеръ Daily

Финансов дневник

Какви ще бъдат промените след обединението на Пощенска банка с Банка Пиреос?

На 13 юни 2019 г. приключи придобиването на мажоритарния дял от капитала на „Банка Пиреос България“ АД (Банка Пиреос) от страна на „Юробанк България“ АД (Пощенска банка). Двете институции продължават заедно напред към тяхното юридическо и оперативно обединение.

Очакваната дата за оперативното обединение на Банка Пиреос и Пощенска банка е 18 ноември 2019 г. От датата на юридическото обединение, клиентите на Банка Пиреос вече ще бъдат клиенти на Пощенска банка, а от датата на оперативното обединение за клиентите на Банка Пиреос ще влязат в сила изменения в условията по действащите договори, общи условия, тарифи и лихвени бюлетини.

Ето и някои от най-важните промени, които ще влязат в сила от датата на оперативното обединение:

Промяна на номера на сметката (IBAN):

След оперативното обединение на двете финансови институции, номерът на банковата сметка (IBAN) на клиенти на Банка Пиреос автоматично ще бъде сменен с нов. Клиентите ще имат възможност да научат своевременно новия си IBAN номер по няколко начина - чрез специално създадения автоматичен генератор на www.postbank.bg, раздел „Информация за клиенти на Банка Пиреос“, на телефон 0 700 12 002 или 0 700 18 555, от приложението EVA Postbank или в офисите на двете банки.

От Пощенска банка подчертават, че "считано от оперативното обединение, няма да е възможно да бъдат извършвани изходящи и да бъдат получавани входящи преводи от/по Вашата сметка със стария IBAN от Банка Пиреос. Затова е необходимо да уведомите преди тази дата всички Ваши контрагенти за новия IBAN на сметката си."

Преиздаване на дебитна/кредитна карта:

Новата дебитна/кредитна карта от "Юробанк", която ще замени картата от Банка Пиреос след оперативното обединение на двете институции, вече е издадена и доставена в офис на Пощенска банка. Експертите съобщиха, че клиентите са вече уведомени със SMS съобщение на мобилния телефонен номер, предоставен от тях в банката, относно адреса на офиса на Пощенска банка, от който могат да получат новата си карта. Специално създадената търсачка на страницата на финансовата институция също би била в помощ, посочват още от трезора. По желание картата може да бъде изпратена без такса в друг, по-удобен за клиента офис на Пощенска банка.

Промени в интернет банкирането на Банка Пиреос

След оперативно обединение на Пощенска банка и Банка Пиреос, интернет банкирането на Пощенска банка - "e-Postbank" и мобилното банкиране "m-Postbank", ще заменят “WinBank” и “WinBank Mobile”. За да бъдат използвани, е необходимо клиените да си изтеглят безплатното мобилно приложение "m-Token Postbank". За активирането му е необходимо банката да разполага с коректните и пълни лични данни на клиента, включително мобилен номер и имейл адрес. А ако те са променени или все още не са предоставени, от Пощенска банка призовават клиентите да ги актуализират, като посетят офис. За всички предстоящи промени в интернет банкирането може да научите тук.

Facebook logo
Бъдете с нас и във