Банкеръ Daily

Финансов дневник

Fibank със съвети към клиентите как да банкират от разстояние

В контекста на извънредната ситуация, разпространението на коронавируса и произхождащите от това процеси Fibank предоставя съвети към своите клиенти как да банкират от разстояние. От банката напомнят, че новите потребители вече имат възможност да направят регистрация в дигиталното банкиране изцяло онлайн, без да се налага да посещават офис.

Експертите от Fibank съветват клиентите да използват активно електронното банкиране Моята Fibank и мобилното приложение My Fibank. Чрез тях можете да нареждате преводи при по-ниски такси от стандартните в офис, да платите комуналните си сметки и управлявате банковите си карти. С оглед препоръките на Световната здравна организация и държавните здравни власти, по този начин ще избегнете не само излизането от вкъщи, но и контакта с групи от хора в градския транспорт и поне 10 лица – клиенти и служители в офиса.

От финансовата институция посочват, че ако сте клиент на банката, но нямате дигитално банкиране и мобилно приложение, само в няколко стъпки чрез приложението Evrotrust ще направите своята регистрация за Моята Fibank и ще имате пълен достъп до личните си финанси.

При кандидатстване за потребителски кредит от Първа инвестиционна банка, препоръчват да се доверите на техния сайт www.credit.fibank.bg или на специалната форма в дигиталното банкиране Моята Fibank.

Независимо от канала за комуникация, имате възможност да подпишете дистанционно пакета от документи и да управлявате средствата онлайн, а ако сте нов клиент на Fibank – да ползвате и всички предимства на дигиталното банкиране на банката.

Клиентите имат възможност да управляват лимитите по банковите си карти чрез електронното банкиране Моята Fibank, в зависимост от нуждата от пари в брой. Те могат да използват и безконтактните плащания, предлагани от Fibank – с карта, мобилен телефон или часовник Garmin. Така ще намалите и риска от зараза, пренасяна от физическите банкноти, посочва кредиторът.

За най-младите клиенти практично решение са детските и тийнейджърски карти и аксесоари на банката, позволяващи сигурни безконтактни плащания.

"За нас винаги е било от първостепенно значение безупречното обслужване на нашите клиенти, затова Ви молим търпеливо да изчакате реда си както пред нашите офиси, така и на телефонните линии на банката", призовават от ПИБ.

 

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във