Банкеръ Daily

Финансов дневник

Fibank предлага специален пакет от безплатни дигитални услуги за клиентите си

С оглед на въведеното извънредно положение в страната, свързано с разпространението на коронавируса COVID-19, "Първа инвестиционна банка" призовава клиентите си да останат вкъщи и осигурява редица възможности за управление на финансовите средства от сигурността и комфорта на дома. В знак на подкрепа, Fibank разработи специален пакет от услуги за дистанционно банкиране за своите клиенти физически лица.

Новият пакет от услуги се предоставя напълно безплатно до 17 април 2020 г. и включва: безплатно откриване на онлайн или мобилно банкиране My Fibank + софтуерен токън; неограничен брой безплатни преводи БИСЕРА, наредени през Моята Fibank; неограничен брой безплатни вътрешнобанкови преводи между различни клиенти или собствени сметки, наредени през Моята Fibank, както и неограничен брой безплатни плащания на комунални услуги.

По-рано "Първа инвестиционна банка" предложи още финансови облекчения за своите клиенти. Те вече имат възможност да отлагат плащанията по кредити и кредитни карти, както и да се регистрират като нови клиенти в My Fibank изцяло онлайн, без да посещават банката. Fibank дава и съвети за дистанционни разплащания и управление на финансовите средства.

"На фона на тази трудна за всички ни ситуация, екипът на банката работи в изключителна динамика и натовареност, като сме осигурили максимална грижа и превенция за служителите си и нашите клиенти. Ежедневно преглеждаме и обсъждаме нови предложения. Крайната ни цел е да подкрепим нашите клиенти, като им осигурим необходимия финансов комфорт в този труден за всички момент и оптимален спектър от услуги за дистанционно банкиране“, сподели Никола Бакалов, главен изпълнителен директор на Fibank.

Безплатният пакет от услуги се активира автоматично и не се изискват допълнителни действия от страна на клиентите.

Facebook logo
Бъдете с нас и във