Банкеръ Daily

Финансов дневник

ДЗИ дава на клиентите си възможност за онлайн прегледи при повече от 15 вида специалисти

Предвид извънредната обстановка, обявена в страната, и призивите към гражданите да не напускат домовете си, ДЗИ Животозастраховане предоставя още едно решение на клиентите си – извършване на онлайн медицински прегледи. 

Основен приоритет на ДЗИ Животозастраховане остава да поддържа и гарантира високо ниво  на обслужване на своите клиенти, независимо от създалите се условия. Като част от стратегията за дигитализация на застрахователния си бизнес компанията стартира партньорство с платформата за онлайн диагностициране Healee.

Чрез мобилното приложение Healee всички клиенти на ДЗИ Животозастраховане, застраховани по Групова здравна застраховка – Комплексна медицинска помощ, както и по Индивидуална здравна застраховка – Добро Здраве, ще имат възможност да получат медицинска услуга за преглед и консултация, без да се налага да напускат своите домове или работни места.

След регистрация клиентите, използващи платформата Healee, ще получат възможност за достъп до екип от повече от 15 вида медицински специалисти във връзка с различни техни оплаквания. Експертизата и списъкът на наличните специалисти се увеличава и актуализира непрекъснато.

В допълнение мобилната платформа предоставя възможност за сканиране и дистанционно разменяне на документи, снимки и резултати от изследвания, задаване на въпроси в рамките на консултацията, дори видео разговор на живо.

Всяко застраховано лице разполага с определен брой ваучери за преглед, които се активират чрез лична регистрация на застрахования в приложението, посочвайки номера на своята индивидуална здравна карта, издадена от ДЗИ. В мобилното приложение потребителят може да проследи с колко ваучера разполага и колко е използвал до момента.

Считано от 23 март 2020 г. ДЗИ Животозастраховане предоставя достъп до услугата си както за съществуващи клиенти, така и за изцяло нови.

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във