Банкеръ Daily

Финансов дневник

Две награди за Пощенска банка

Пощенска банка получи златна и бронзова награда от десетото юбилейно издание на най-авторитетния конкурс за маркетингова ефективност − Effie България. Ценните статуетки в категория „Услуги“ бяха връчени на банката и нейната дългогодишна комуникационна агенция BBDO Group на официална церемония късно снощи.

Финансовата институция бе обявена и за най-ефективен бранд според ЕFFIE Index България 2017. Тази година, когато ръстът на заявките е с 21% повече спрямо миналата година, бяха връчени само 2 златни, 4 сребърни и 7 бронзови награди, които носят изключително важно признание за притежателите си.

Отличената кампания със златно Effie е за едно от последните финансови решения на банката − кредитна програма „Повече днес“, с която клиентите могат да увеличат разполагаемия си доход с до 50%, а в определени случаи дори и повече. Бронзовото отличие е за иновативната кредитна карта Mastercard Cash, която дава възможност на потребителите да теглят пари в брой без лихва.

Наградите Effie са общопризнатият стандарт за измерване на успеха сред рекламните агенции и рекламодателите по света. Връчват се в 49 страни на 6 континента. Като глобален символ на успешната маркетингова комуникация, те фокусират вниманието върху най-ефективните идеи и насърчават екипните отношения между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама. В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 г. Той покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.

Facebook logo
Бъдете с нас и във