Банкеръ Weekly

Финансов дневник

До 45% отстъпка за имуществени полици от "Алианц"

Половината природни бедствия са наводнения, няма регион по света, който да е защитен от тях. Въпреки това разрушителната сила на водата често се подценява, се казва в доклад на Allianz Risk Pulse. "Хората не са достатъчно запознати с рисковете, поставени от природните бедствия. Същото е валидно и за сключването на адекватни застраховки", споделя Клим Буут, член на борда на директорите на Allianz SE.


Наводненията могат да причинят изключителни щети не само защото са най-често срещаните от всички природни бедствия. През 2010 г. базата данни, отчитаща бедствията (EM-DAT), преброи приблизително 400 природни бедствия. Почти половината от тях бяха наводнения (182), засегнали около 179 млн. души по целия свят. За целите на статистиката събития, причинили смъртта на поне 10 човека или повлияли на поне 100, се смятат за природни бедствия.


Природните бедствия зачестиха и у нас. Пролетта е сезонът, когато най-често се случват наводнения в резултат на засилените валежи. В редица случаи застраховката може да се окаже решаваща, тъй като понякога щетите от природно бедствие са толкова големи, че е непосилно за едно семейство да посрещне разходите за ремонт. Ето защо застраховката е най-сигурният начин за комплексна защита на дома. В отговор на засиления интерес застрахователи обявиха преференциални условия по имуществените застраховки.


Изключително благоприятна е офертата на "Алианц България" - до 45% отстъпка по имуществена застраховка "Уютен дом" от началото на май. Застраховката осигурява защита на движимо и недвижимо имущество срещу често срещани рискове като пожар, природни бедствия, земетресение, наводнение, късо съединение и др. Покриват се и разходи, направени с необходимата грижа за ограничаване на вредите при събитие, разходи за отстраняване на развалини и др.


Изключително предимство е, че за всички полици, сключени по време на промоцията, няма клауза самоучастие (валидно за всики договорени рискове, включително и за риск "земетресение").


От компанията обясниха, че сключването на застраховката е бързо и лесно, като процедурата е максимално опростена и не се изисква опис на имуществото. За максимално улеснение на клиентите се предлага и възможността за разсрочено плащане на премията.


В допълнение към промоцията клиентите на Алианц получават и отстъпка при сключване на застраховка "Кражба чрез взлом".


"Все повече хора осъзнават необходимостта от застраховане на дома и имуществото си. Чрез кампанията даваме възможност на всички да осигурят защита на своя дом със значителна отстъпка, която достига до 45 процента. Широкото покритие на различни рискове на застраховката са чудесна възможност за защита на имуществото от непредвидени събития, като наводнения и градушки например, които са на практика ежедневие. В тази връзка "Алианц" се е доказал като безспорен надежден партньор при преодоляване на неблагоприятните последици от настъпили събития", коментира Милен Драгневски - изпълнителен директор на ЗАД "Алианц България".


Експертите съветват да обръщаме внимание на условията, покритите рискове и обслужването, предлагано от компаниите, тъй като добрата застраховка се оценява единствено при наличие на щета. По тази причина обслужването, заедно с навременното и коректно изплащане на обезщетение, придобива все по-голяма тежест при избора на застраховател.


Промоционалните условия по застраховката на "Алианц " са валидни до 31 юли.


Предвидливостта, особено за рискови райони, е много важна. За това се говори вече в цяла Европа.


"Един лев за превенция спестява от 4 до 7 лв. за щети. За да излезем от това бедствие по-силни, трябва много по-сериозно да се отнесем към оценките на рисковете и какви мерки можем да вземем, за да ги намалим", съветва еврокомисарят за международното сътрудничество, хуманитарната помощ и реакцията при кризи Кристалина Георгиева. "Ние трябва да работим много по-сериозно за превенцията. Там, където има рискове, ние трябва да знаем какви са. Една институция трябва да събира тази информация и да отговаря за нея", каза още тя.

Facebook logo
Бъдете с нас и във