Банкеръ Weekly

Финансов дневник

COVID-19 "хвърли“ банките в бъдещето

Вече е лесно да станеш изцяло онлайн клиент на банка

Рязката промяна в начина, по който хората живеят, работят и използват различни услуги през последните месеци, даде отражение в очакванията им към банките. В отговор, банките започнаха да предоставят предоставят на своите клиенти нови дигитални услуги и удобни възможности за банкиране.        

                 

Онлайн консултациите на Пощенска банка

вече улесняват клиентите на банката, които чрез EVA Postbank получават персонални консултации, запознават се с основните стъпки в процеса на покупка и финансиране на нов дом, както и с документите, необходими за кандидатстване за жилищен кредит. Приложението предоставя тези съвети и информация напълно дистанционно, без да се налага посещение в офис на банката.

"Когато говорим за жилищно кредитиране, доскоро клиентите предпочитаха посещението на място в нашите офиси, за да получат лична консултация от експерт, който да им помогне да изберат най-добрия за тях продукт и да ги въведе в цялостния процес на кредитиране. В новата ситуация клиентите, които се интересуват от финансиране за своя дом, промениха нагласите си и вече очакват тези услуги да се случват изцяло дистанционно. Със специалната секция "Ново начало в нов дом“ през мобилното ни приложение EVA Postbank ние създадохме тази възможност за всички тях“, съобщиха от Пощенска банка.

Приложението дава възможност на клиентите да се свържат с експерт на банката в реално време чрез функцията "live chat“. През апликацията обаче клиентите ще могат да стартират директно процес по кандидатстване за жилищен кредит, както и да получат предварително становище по искането си за финансиране. Услугата е напълно безплатна, като единственото, което е необходимо, е потребителите да свалят приложението ЕVA Postbank на мобилния си телефон.

"Райфайзенбанк" заложи на "дигиталния личен банкер"

Дигиталната комуникация, предоставяща консултации и обмен на документи, вече е на разположение за клиентите на Райфайзенбанк.

От приложението  RaiConnect  могат да се възползват както малкият бизнес, така и премиум клиентите на банката. Услугата  предоставя удобен достъп до личен банкер през смартфон или компютър. Клиентите могат да пишат, говорят или да осъществяват видео връзка в реално време със своя личен банкер, в зависимост от ситуацията и нуждата от консултация. В разговора могат да участват и други експерти. Потребителите на услугата могат да запазят историята от проведените вече виртуални срещи. Те могат да си осигурят и бърз обмен на документи, както и споделяне на екрани.

"По-този начин RaiConnect дава възможност за поддържане на динамични и непосредствени онлайн контакти между клиентите и личните им банкери", обясниха от Райфайзенбанк.

"Д" Банк промотира онлайн депозита

Откриването на депозит вече е възможно онлайн и отнема само няколко минути.

Новите клиенти на "Търговска банка Д", както и досегашните, които не ползват платформата за отдалечено банкиране на банката, вече могат да открият първия си депозит чрез онлайн заявка. Клиентите на банката, които вече имат активен достъп до "Д Банк Онлайн", могат да открият депозита си директно през своя профил в платформата.

Българо-американската кредитна банка (БАКБ)

също предложи дистанционно откриване на депозит. Процедурата и тук е максимално улеснена - нужно е подаване на заявка през сайта на банката, а при наличие на вече открит "Онлайн депозит", достъпът е през онлайн платформата на БАКБ.

"Банка ДСК"

също акцентира на виртуалния срочен депозит. Тази електронна услуга позволява да бъде създаден и управляван депозит изцяло онлайн, през интернет банкирането "ДСК Директ".

"Спестяванията ви са под ваш контрол, по всяко време на денонощието, без ограничения за падежна дата, минимални суми, брой тегления и без допълнителни такси", поясняват от банката.

Facebook logo
Бъдете с нас и във