Банкеръ Daily

Финансов дневник

"Борика" съветва клиентите да подновяват електронните си подписи онлайн

Във връзка с настъпилата епидемологична обстановка и мерките за ограничаване разпространението на СОVІD-19, "Борика" съветва клиентите си да ограничат до минимум посещенията си в търговските офиси на дружеството.

Настоящите клиенти на електронен подпис B-Trust имат възможност да подновят изтичащия си сертификат онлайн, през електронния магазин на "Борика", на адрес: https://store.borica.bg.

Подаването на онлайн заявка за подновяване на клиентския електронен подпис отнема няколко минути на клиента. От компанията припомнят, че възможностите за плащане са с банкова карта или с банков превод.

При необходимост от съдействие, клиентите могат да се обръщат към Контактния център на "Борика", на телефони 0700 199 10 или * 9910 за мобилни номера. Операторите на дружеството са в готовност за отдалечено оказване на помощ на клиентите при всякакви операции, свързани с клиентския електронен подпис, посредством телефон или Тeam Viewer.

Работното време на Контактния център е от 07:00 до 23:00 ч. в работни дни.

Вчера системите на "Борика" се претовариха от свръх потребление заради обявяването на извънредно положение в страната и засиленото пазаруване и плащане чрез ПОС терминално устройство. В официално съобщение от БНБ увериха, че Централната банка и кредитните институции в България продължават да изпълняват своите операции, включително работата с клиенти, при спазване на необходимите мерки за ограничаване на рисковете от разпространение на COVID-19.

Facebook logo
Бъдете с нас и във