Банкеръ Weekly

Финансов дневник

"Алианц България" е сред най-силните марки у нас

"Алианц България" се нареди сред най-силните марки у нас, като зае първо място в застрахователния сегмент, сочат резултатите от независимо проучване сред потребителите на българския пазар по инициатива на глобалната организация Superbrands.“Отличието на "Алианц България" в проучването на Superbrands е изключително важно за нас, тъй като то е и признание от потребителите за съвместната ни работа. Първото място е и отговорност да продължим да подкрепяме нашите клиенти и партньори с най-добрите финансови решения в условията на динамично променяща се среда“ -  коментира Пламен Ялъмов – председател на Изпълнителния комитет на "Алианц България Холдинг".

Глобалната организация Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга. Тя отличава и промотира изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез гласуване на членовете на независимото експертно жури - Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от следните критерии на световната организация, а именно марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите – качество, надеждност, индивидуалност и ценности, които я правят уникална на пазара.

През тази година "Алианц България" получи няколко престижни награди от български и международни организации – „Застраховател на годината“ и международното отличие за качество QUDAL златен щемпел „Шампион в качеството“ и др. Доказателство за доброто позициониране на компанията е и ръстът от 15% на стойността на марката Allianz в глобален мащаб, оценена на 7.7 млрд. щ. долара.

 

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във