Банкеръ Daily

Управление и бизнес

Вижте любимите марки на българите!

Любимите марки на българските потребители получиха своето официално признание на специална церемония, която се състоя вчера, съобщиха организаторите. Хотел „Хилтън” - София посрещна близо 100 гости от света на бизнеса - представители на над 45 компании, чиито марки взеха участие в тазгодишното издание на инициативата. Бяха връчени 65 сертификата в отделните категории – за първо, второ и трето място в деветото издание на единствената по рода си потребителска класация „Любимите марки”. 

В класацията „Любимите марки” тази година взеха участие близо 30 000 потребители, а за финалисти в Топ 3 (първо, второ и трето място) се бориха 390 марки в общо 39 категории. 

Refan събра най-много потребителски гласове в трите етапа на класацията и бе отличен за Любима марка за 2017 година. Освен носител на най-високото отличие, Refan грабна първо място и в още две категории – козметика и българска марка. 

Happy Bar&Grill се превърна в традиционен лидер в категория заведения, печелейки първо място за осма поредна година и стана двукратен победител в раздел българска марка – храни и напитки. 

Credissimo бе избрана за марка №1 в категория финансови институции и грабна второ място в раздел българска марка. 

БОР ЧВОР тази година стана носител на три отличия – първо място за втора поредна година в раздел МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ, отново първо място в категория традиционни български продукти и трето място в раздел българска марка – храни и напитки.

 Mtel спечели потребителския вот в две категории – телекомуникации и интернет и любим работодател.

Брандът Harmonica бе отличен от потребителите също в няколко категории – в раздел био продукти и супер храни грабна първо място, а в категориите иновативни марки; ядки, чипс и солети и захарни изделия – бисквити и вафли спечели трето място. 

Лалктима Балкан получи отличия в две категории – второ място в разделите млечни продукти и био продукти и супер храни. Tesy също взе активно участие в деветото издание на класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” и бе класиран на второ място в раздел бяла и черна техника, и на трето място в категория българска марка

BILLA стана победител за втора поредна година в категория ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ и взе трето място в раздел ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ.

Българският бранд ПРЕСТИЖ отново бе избран от потребителите за Любима марка в категория захарни изделия – бисквити и вафли, а тази година стана финалист - второ място и в раздел българска марка – храни и напитки. 

Hewlett Packard Enterprise Company се класира на първо място в раздел IT и софтуерни продукти и спечели втора награда в категория любим работодател.

В раздел био и натурална козметика за първенец потребителите определиха Weleda, която се нареди на трето място в раздел бебешка козметика.

В категория АВТОМОБИЛИ победител тази година е брандът BMW, а финалист трето място финишира Mini Cooper.

Ooh La La бе класиран на първо място в категория вино и винарски изби.

Първенството в категория БУТИЛИРАНИ ВОДИ за трета поредна година спечели българският бранд Хисар. Газирани напитки и студен чай Хисар пък получиха приз за трето място в раздел безалкохолни напитки. Spetema стана двукратен шампион в раздел кафе и топли напитки. Солети Златна Добруджа спечелиха най-много потребителски гласове в категория ядки, чипс и солети.

Бонбони Черноморец грабнаха първото място в категория захарни изделия за втора поредна година, а Бисквити Закуска финишираха втори в раздел захарни изделия – бисквити и вафли. Тандем отново стана марка №1 в категория месни продукти. Майонеза Краси бе избрана от потребителите за лидер в раздел майонези, лютеници и сосове, победител за трета поредна година.

 Schwarzkopfпотребителите избраха за финалист второ място в раздел козметика. Биодерма отново стана първа в категория дермо и медицинска козметика. А Любима марка в сектор бебешка козметика тази година победителите отредиха на Sudocrem. Samsung отново спечели приза в раздел бяла и черна техника. 

С близо 5700 гласа само в трети кръг, NOVA спечели надпреварата и грабна първото място в категория телевизия. Bulgaria on air получи приз за трето място в раздел ТЕЛЕВИЗИЯ, а Investor.bg стана втори в категория уеб медии и сайтове. Първо място в раздел уеб медии и сайтове потребителите отново отредиха на Focus-news.net, а порталът MoitePari.bg грабнаха трето място в същата категория.

Потребителите или по-скоро радио слушателите определиха Radio Fresh за Любима марка в категория радио. А FM+ получи трета награда. Дженерали бе класиран от потребителите на първо място за втора поредна година в сектор застрахователни компании и брокери. ЗАД Армеец получи втора награда, а SDIЗастрахователен брокер (четирикратен финалист в категория застрахователни компании и брокери) бе класиран на трето място. В раздел фармацевтични продукти – класически за Любима марка потребителите определиха No Spa. Magne B6 пък стана финалист, второ място в същата категория, а Xyzal получи трета награда. Призът тази година в раздел фармацевтични продукти – хомеопатични и добавки потребителите отредиха за Doppelherz. Прополки грабнаха второ място в същата категория, а Магне Б6 Лека нощ спечели трета награда. 

Първа инвестиционна банка получи второ място в раздел финансови институции. Фаворит в туристически хотели и комплекси за 2017 година стана Zornitza Sands SPA, който грабна първа награда. Park Center Sofia бе нареден от потребителите на второ място в раздел търговски центрове – мол, а Mall Veliko Tarnovo получи трета награда в същата категория. В сектор търговски вериги приз за второ място получи LIDL. Mentalist – Escape Room пък грабнаха втора награда в раздел ИНОВАТИВНИ МАРКИ, а Persil бе отличен за Любима марка на българския потребител в раздел перилни и почистващи препарати.

На церемонията организаторите обявиха, че през 2018 година потребителската класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” ще се проведе за 10-та поредна година. По този повод инициаторите на проекта подготвят уникална и изключително ценна книга, а именно „МИСИЯ: ЛЮБИМА МАРКА”. В нея ще бъдат описани маркетинговите стратегии на марките финалисти в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” през годините. Те ще ни разкрият някои от тайните и подходите, които са използвали, за да достигнат до сърцата на потребителите и да се превърнат в любима марка. Рефан и Куайсер Фарма бяха осигурили подаръчни комплекти за представителите на марките финалисти, а Mentalist - Escape Room подариха на всички гости ваучер за безплатно посещение. 

Класацията се провежда за девета поредна година и дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие. Инициативата е уникална потребителска класация, основана само и единствено върху мнението и нагласите на потребителите.

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във