Банкеръ Daily

Управление и бизнес

С безалкохолна бира охлаждаме летните жеги и футболните страсти

С представянето на Birell в портфолиото на "Карлсберг България" се съсредоточаваме още повече върху пивоварството за по-добро бъдеще - устойчиво и иновативно, казва Теодор Несторов, маркетинг директор на "Карлсберг България".

Пивоварите от "Карлсберг България" добавиха нов бранд в своето портфолио - безалкохолната бира Birell, съобщиха от компанията. България е един от двата пазара на "Карлсберг Груп", заедно с Полша, който пилотно ще предложи на местния пазар Birell в два стила, а по-късно, през 2019 година, ще бъде представена и в други държави.

Birell Pilsner е лагер бира с наситен житен характер, добре балансирани плодови нотки и лек, дълготраен малцов вкус. Birell Belgian Wit с характерен екзотичен плодов вкус, хлебни нотки с дълготраен плодов и леко горчив послевкус.

Заради голямото търсене от страна на потребителите, категорията на безалкохолните бири  бележи ръст с 90% в световен мащаб през последните десет години. В "Карлсберг Груп" продажбите на тези напитки през първото тримесечие на тази година са с 23% повече в сравнение със същия период на миналата година, според финансовия доклад на компанията, който бе публикуван в началото на май. В България този сегмент се развива с още по-големи темпове, като по данни на агенция Nielsen за първите пет месеца на годината безалкохолните пива са нарастнали в обем с 38% спрямо същия период на 2017-а.

Birell  е разработена специално като безалкохолна бира и се произвежда от съставки с естествен произход (ечемик, пшеница, хмел, вода). Тя поставя началото на нов начин на мислене и нова категория с възможности за развитие.

Безалкохолната категория се развива стремително през последните години, тъй като потребителите  все повече се интересуват от качеството на храните и напитките, които консумират. "В следствие на това повече хора избират безалкохолните напитки, но, от друга страна, не искат изборът им да бъде ограничен само до водата и обикновените безалкохолни напитки. Потребителите имат нужда от по-широк кръг от освежаващи и вкусни напитки. Ето защо създадохме безалкохолна бира, която е безкомпромисна по отношение на вкуса, качеството и удоволствието, което предоставя", споделя Радостина Гарибска, Бранд мениджър на Birell. 

"Карлсберг България" е лидер в бирения бранш и от тази си позиция продължава да предлага продукти, които отговарят на модерните тенденции и търсения. "С представянето на Birell в портфолиото на "Карлсберг България" се съсредоточаваме още повече върху пивоварството за по-добро бъдеще - устойчиво и иновативно. Като предоставяме на клиентите възможност да се наслаждават на безалкохолна бира със страхотен вкус, целим да ги вдъхновим да живеят пълноценно и активно”, допълва Теодор Несторов, маркетинг директор на "Карлсберг България".

Комуникационната кампания зад Birell е разработена изцяло от българския екип на "Карлсберг България" и от една българска творческа агенция, а ще се ползва на всички пазари от глобалната компания, които включват Birell в своето портфолио.

Продуктовото портфолио на "Карлсберг България" включва разнообразие от бири - националните "Шуменско" и "Пиринско", международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, Kronenbourg Blanc 1664, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen, златистия испански лагер с цитрусови нотки San Migel Fresca, италианската Angelo Poretti с няколко вида хмел и американската Brooklyn Lager с изявен малцов характер. "Карлсберг България" предлага на нашия пазар и сайдера Somersby в четири разновидности - диня, ябълка, круша и боровинка.

Facebook logo
Бъдете с нас и във