Банкеръ Weekly

Управление и бизнес

РОДИНА НАБИРА КЛИЕНТИ ЧРЕЗ ПОЩАТА

Малко над 10% е доходността, която постигнахме през 2000 г., заяви специално за в.БАНКЕРЪ изпълнителният директор на ПОК Родина Людмила Векова. - Тя е по-ниска от това, което постигнахме през 1999 г., но по-важното е да отбележим, че над 98% от инвестициите ни са инструменти, деноминирани в евро, а това дава допълнителна сигурност за парите на клиентите ни.
През тази тази седмица Родина даде ход и на мащабна кампания по директен маркетинг за универсалния си пенсионен фонд. Подобен маркетингов трик се прилага за първи път у нас, обясни Димитър Вучев, главен изпълнителен директор на компанията. Директната поща като метод за привличане на клиенти е много популярна в САЩ и в страните от Западна Европа. Същността на новия подход е, че хората имат възможност да се запознаят детайлно с предимствата на универсалния пенсионен фонд на Родина. В дружеството предвиждат писма да получат 600 000 души, подлежащи на осигуряване. Хората са от цялата страна и са избрани по случаен признак, поясниха мениджърите на компанията. Чрез въпросния директен маркетинг не се оказва натиск върху потенциалните клиенти и личният избор на всеки от тях е гарантиран, смята още ръководството на Родина.

Facebook logo
Бъдете с нас и във