Банкеръ Daily

Управление и бизнес

Потребителите в САЩ одобряват идеята за платен абонамент за финансови пакети

Заплащането на абонаментна такса за финансови услуги като чекови сметки и инвестиционни консултации може да стане по-често срещано. Тази възможност разкрива ново проучване на Ernst and Young, което установи интерес сред американските потребители на възраст от 25 до 34 години.

Заключението на консултантската фирма е, че по-голямата част от изследваната група е склонна да плаща за абонаменти, които обединяват продукти и услуги, като например спестовни сметки, застраховки и финансови съвети.

Много банки вече предоставят стимули за подобни пакетни услуги под формата на по-ниски лихвени проценти и безплатни привилегии, но малко от тях таксуват месечна или годишна такса за тази дейност. Преминаването към абонаментен модел, който придобива все по-нарастваща популярност в технологичния сектор, би могъл да има значително влияние върху ръста на приходите в банковото дело, управлението на парите и застраховането.

Някои брокерски и банкови компании, като Charles Schwab Corp, вече са започнали да прилагат модела на абонамент, но много банкови институции остават скептични доколко е успешен, поради строгото регулиране от страна на индустрията.

Никил Леле, директор на Ernst and Young, заяви пред Ройтерс, че регулаторите вероятно ще подкрепят този тип услуга, ако абонаментът осигурява достатъчна стойност и е по-прозрачен. "Това е модел за сигурност на цените", коментира Леле. Потребителите, анкетирани от Ernst and Young, също заявиха висока готовност да плащат за подобни абонаментни пакети от технологични компании.

Facebook logo
Бъдете с нас и във